Gå til innhold

Da var det slutt på moroa...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg skal legge meg!

 

Nå må dere alle være flinke jenter og ta av dere korsettene, ikke ha sex uten prev. (det trengs kun en sædcelle), ta av dere sminken, drite i mannfolk som ikke rydder, ikke ta opp barn av sengen som bare sutrer litt, ikke være patetiske og ringe småsøsken, ikke hiss dere opp over naboen som har fest - ta det i morgen kl 0800, ikke tenk på alt som ikke er positivt OG grip dagen i morgen....

 

For den dagen kommer aldri igjen:o)

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fettsmurf kan du være sjæl!

 

Du er bare ett tall i rekken....

Skrevet

*hilser fra patetiske lillebror på 20 som faktisk kom hjem!*

Skrevet

hahaha...

 

har du kjøpt han også? Synes jeg så det:o)

 

Natta på deg...

Skrevet

Han er igrunn kjøpt og betalt lenge før applikasjonen kom på trynebok!

 

Tryller magisk bort lakenskrekken din forresten!

Skrevet

I går kveld kjøpte jeg jo en del av vennene mine. han ene følte seg som en billig h...!

 

Han var jo ikke så billig da:o)

 

En av vennene dine hadde kjøpt deg tilbake og i dag tidlig måtte jeg faktisk kjøpe deg tilbake....

 

Kan du be han ligge unna?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...