Gå til innhold

sikler babyene deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en datter på 12 uker som i det siste har begynt å sikle sånn!!!! er dette vanlig eller? kan vel ikke være tenner på gang allerede heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var 12 uker i går og sikler masse!! Har konstant 2-3 fingrer i munnen sin og "tygger" og sutter på dem.

 

Tenner eller ikke, det er uansett helt normalt .-)

Skrevet

vesla mi har holdt på sånn i mange måneder hun.. er 7mnd, og ingen tenner enda..

 

det er jo litt sånn i den "jegoppdagerhendenemineogmåsmakepådeheletiden"-perioden, OG det kan være tannvokseperiode, sånn at de tklør litt. Uten at det nødvendigvis betyr at tennene kommer snart...

 

og noen får tenner allerede når de er 3 mnd.. hehe. du får bare vente og se!

Skrevet

Hei.

Her sikles det slik at vi må skifte mange bodyer i løpet av dagen.

Klissvåt i hele ansiktet, hehe, og alle lekene likedan :)

Er 3og en halv mnd.. Ganske normalt tror jeg ;-)

Skrevet

normalt er det nok... min er 12 uker... spurte legen om det.. bare lurte.. joda.. symptomer på tenner.. de kan komme 2-3mnd før tenne kommer...

Skrevet

Storebror sikla i månedsvis før den første tann kom. Lillebror har siklet masse de siste ukene, ingen tenner enda. De kan komme i morra eller om et halvt år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...