Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 har en datter på 12 uker som i det siste har begynt å sikle sånn!!!! er dette vanlig eller? kan vel ikke være tenner på gang allerede heller?
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jenta mi var 12 uker i går og sikler masse!! Har konstant 2-3 fingrer i munnen sin og "tygger" og sutter på dem. Tenner eller ikke, det er uansett helt normalt .-)
VinterSol+2 Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 vesla mi har holdt på sånn i mange måneder hun.. er 7mnd, og ingen tenner enda.. det er jo litt sånn i den "jegoppdagerhendenemineogmåsmakepådeheletiden"-perioden, OG det kan være tannvokseperiode, sånn at de tklør litt. Uten at det nødvendigvis betyr at tennene kommer snart... og noen får tenner allerede når de er 3 mnd.. hehe. du får bare vente og se!
pregnante :-D Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hei. Her sikles det slik at vi må skifte mange bodyer i løpet av dagen. Klissvåt i hele ansiktet, hehe, og alle lekene likedan Er 3og en halv mnd.. Ganske normalt tror jeg ;-)
Amanda- Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 normalt er det nok... min er 12 uker... spurte legen om det.. bare lurte.. joda.. symptomer på tenner.. de kan komme 2-3mnd før tenne kommer...
aanonym Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Storebror sikla i månedsvis før den første tann kom. Lillebror har siklet masse de siste ukene, ingen tenner enda. De kan komme i morra eller om et halvt år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå