Merluza Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Kan noen kreative folk der ute hjelpe meg med kostyme til karneval. Har lyst å lage noe selv, men er ikke så kreativ. Noen ideer? Hun er 1 år og skal ha karneval om litt over en uke. Ikke all verdens med tid....
Forglemmerei Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Ja da tror jeg du skal oppsøke biblioteket for der har dem bøker om alt mulig man kan lage selv.
momalolinon Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Lånade på biblioteket Alt omhåndarbeide nr 1 januari 2003. Där hade de mønster på världens søtaste lilla karneval mus! Håller på att sy en till lillemor:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Jeg sydde en kaninlue av hvitt pelsstoff og hvitt sateng-aktig blankt stoff. Ørene var pels bak og blankt stoff inni, selve luen var bare pels rundt kanten, restet blankt stoff. Jeg brukte en vanlig lue som mal/mønster. Så sydde jeg en liten rektangulær hale (dobbelsydd) i pelsstoff, som vi festet på med sikkerhetsnål. Med hvit strømpebukse og hvit genser og litt svarte streker i ansiktet ble hun veldig søt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå