Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ordner dere mat for hele døgnet?

Jeg kjøler ned vannet i kjøleskapet og når det skal brukes varmer jeg vannet i microen og fyller på med nan. Litt tungvindt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg koker opp vann og har på termos som står på benken. Så har jeg en flaske med vann som er kokt og avkjølt som jeg blander med det varme til passe temperatur og har pulver i :) På kvelden så måler jeg opp pulver og har i urinprøveglass, så alt er klart for eventuelt nattmat :)

Synes dette funker fint for meg.

Skrevet

i det siste er vi begynt med å koke vann, avkjøle litt og blande 2-3 flasker med mme, avkjøle i vannbad for rask nedkjøling å så sette dem i kjøleskap, så varmer vi opp når han er sulten...

tidligere har vi kokt opp vann og målt opp så mye vann som vi skulle ha, i alle flaskene (10stk) å så satt dem i kjøleskapet.. når guttn da skulle ha mat, varmet vi vannet og hadde i pulveret=)

min erfaring er at vannet bør være varmere enn "serverings-temperaturen" når man blandet pulveret inn, eller vil melka bli veldig kornete...

Skrevet

jeg gjør nesten det samme som Trelusa&Thea Emilie. Jeg har varmt kokt vann på en liten termos, kaldt kotk vann på en annen beholder, og så har jeg målt opp ferdig pulver som er i flaskene. Så når det er tid for mat heller jeg bare litt av det kalde og litt av det varme vannet oppi flasken med mme=)Vips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...