Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Var dette vondt?? Hjalp det??=)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 vondt var det ja,men jammen fikk det fart på sakene... riene forandra seg til ca 10 ganger verre etterpå,men hadde født 6 timer etterpå.
2+1=gøy* Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Joa, det var litt vondt. Jeg var hos jordmor kl. 1500 da hun oppdaget at jeg hadde tre cm åpning. Da hadde jeg hatt svake rier hele natta. Ca en time etter at hun gjorde det, begynte riene bli sterkere. Kl 1930dri vi på sykehuset og kl. 0100 var hun ute Aboslutt verdt å si "jatakk" til det dersom jordmor/lege mener at det er modent og klart og du er klar Lykke til!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har hvertfall myk mormunn og 2 cm åpning Tenkte å spørre hun i morgen se, om hun kan gjøre det.. Er dette noe de kan nekte å gjøre???
2+1=gøy* Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Oi, ja men da er det jo noe på gang Hun kan sikkert si at hun ikke vil, det er kanskje ikke alle som liker å kludre med naturen.. ? ikke vet jeg! Lykke lykke til! Gled deg masse masse til fødselen det er så fantastisk opplevelse!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Håper virkelig hun gjør det =) Hun har jo allerede "irritert" mormunnen min så =)
2+1=gøy* Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Jeg vet forresten ikke om jeg ble "hardt" strippet. Hun tøyde og strakk litt inni der i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå