Joikaboll@ Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Og noen som veit hvordan dette med bilsetet passer til denne vogna? Festes setet på selv vogna, på en måte står oppi vogna, eller settes det rett på understellet?
Trollmor m/ trolljente Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Så og si alle i første gruppa passer på det første adapteret de lagde. Nå har det kommet et eget maxi cosi adapter som bare kan klikkes på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå