MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 mener å huske at Bris skrev at Labambie var satt i gang pga sv.skapsforgiftning?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 HUn har fått jenta si men Bris med februarmirakel er mer oppdatert enn meg. Vet det endte med KS og at alt gikk bra.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 godt å høre at jenta er kommet og at alt gikk bra! ) litt rart da siden hun hadde termin dagen etter meg
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 hehe, ja ) Jeg skal i alle fall ikke snike - tror jeg
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 du sniker før meg, men er fordi du har termin før meg.. hehe
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2008 si ikke det.. Førstemann gikk jeg 2 uker over UL-termin med... Så dersom det samme skjer denne gangen, så får jeg 23 februar, og da trenger du bare å føde 3 dager før termin for å slå meg
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Labambie ble satt igang forrige søndag. Fødselen var i gang, men hun besvimte på badet på Ahus, og husker ingenting før de viste henne ei jente noen timer senere. Så jenta ble tatt med KS. De er fremdeles på sykehuset, og regner med å være der noen dager til. Det ble dramatisk for dem, men lille Mari har det bare bra. Er mest mamma som trenger litt omsorg og hjelp av personell på sykehuset før hun er klar til å ta over jenta si alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå