Bettybu Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Holder på å rydde på "roterommet" der alt mulig blir stablet inn... Men det blir jo aldri tomt!? Har tatt ut 16 permer til arkivering på mørkeloftet, Ryddet unna fotoalbumer som skal i en annen hylle, gubben har fjærnet div verktøy... Skrivebordet er FULLLT av diverse skriveredskap... Har ryddet i andre skap også, har en kasse som skal leveres til en bruktbutikk..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Kjenner til det ja.. Vi har ryddet ut av det som skal bli rom til snuppa i magen, men vi aner jo ikke hvor vi skal gjøre av alt... Skal prøve å kaste en del da, men det er ikke så enkelt )
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Jeg får ikke opp døren ordentlig til vårt roterom (som jeg skulle begynne på i forigårs, eh... går... eh i dag! (du ser meg jobbe og slite nå sant?! )
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 ha, jeg knerta roterommet i forrige uke ;-))) men må til gjengjeld gjøre noe med kjelleren- halvparten havna der nemlig ! ( og sammen med alt som var der fra før ble det husets myyye større roterom !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå