Mamma til snuppene Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har!!!!!!!!!!!!Gleder meg!!!!!! Sambo sov idag og imorgen er det meg!!!!!! Jippi!!!!! Utrolig hvor glad man kan bli for litt søvn når man er mamma!!!!!
Mille** Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Nope, så jeg burde vært i seng for lengst. Lurer på å betale min snart 10 årige datter for å være oppe sammen med 2,5 åringen i morgen. ;o)
kanutteogkruttet Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Sove lenge dag????? Hva er det for noe da? _ kan jeg være så heldig å få en sånn dag tro... Sette det opp på ønskelisten til Julenissen?
ifie Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Nei, kjæresten er bortreist...:/ Må vel bare stupe til køys fort som fy!
dione Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 jeg sov til 11.00..og får sikkert sove i morgen også. Jeg trenger stor sett mer søvn enn sambo. Han er opplagt klokken 0800. Men i uka er jeg oppe kl 0600 pga jobb altså
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 jeg håper også. men da tror jeg at jeg må gi småen noe sovemedisin
Stjerne37 Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 jepp,sove så lenge jeg vil...jippi,guttungen hos svigers:)
Kaffemocca Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Hadde i dag jeg, men kunne trenge en til..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har sovedag i morgen jeg også Men snuppa sov til 8.30 i dag da, så skal ikke klage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå