Gå til innhold

Flere her som har sove lenge dag imorgen????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har!!!!!!!!!!!!Gleder meg!!!!!!

 

Sambo sov idag og imorgen er det meg!!!!!!

 

 

Jippi!!!!!

 

 

Utrolig hvor glad man kan bli for litt søvn når man er mamma!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, så jeg burde vært i seng for lengst. Lurer på å betale min snart 10 årige datter for å være oppe sammen med 2,5 åringen i morgen. ;o)

Skrevet

Sove lenge dag????? Hva er det for noe da? _ kan jeg være så heldig å få en sånn dag tro... Sette det opp på ønskelisten til Julenissen? :)

Skrevet

Nei, kjæresten er bortreist...:/ Må vel bare stupe til køys fort som fy!

Skrevet

jeg sov til 11.00..og får sikkert sove i morgen også. Jeg trenger stor sett mer søvn enn sambo. Han er opplagt klokken 0800.

 

 

Men i uka er jeg oppe kl 0600 pga jobb altså

Skrevet

jeg håper også. men da tror jeg at jeg må gi småen noe sovemedisin

Skrevet

jepp,sove så lenge jeg vil...jippi,guttungen hos svigers:)

Skrevet

Hadde i dag jeg, men kunne trenge en til..

Skrevet

Jeg har sovedag i morgen jeg også:) Men snuppa sov til 8.30 i dag da, så skal ikke klage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...