Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg hadde en unormal mens den 15.12. Den begynte med blødning, uten smerter, for så å gi så mye smerter, nesten som rier. Jeg måtte til legevakta, for ikke blødde jeg da heller det stoppa opp etter litt først på dagen, legen trodde kanksje det kunne være nyresteinsanfall.. Uansett så tok jeg en gravitest og den var negativ. Husker ikke når jeg hadde mensen i november, men tror det kan ha vært rundt den 14. og da ser jeg at jeg da ikke skulle hatt før den 19.des pga jeg har egentlig 35dagers syklus. Den siste mensen varte kun i noen dager. Kan jeg ha vært gravid før det og så ha hatt MA?? Har hatt ma før. Men da hadde jeg også mensen begge mnd, noe jeg ikke har hatt nå siden 15.12. Kan jeg ringe legen mandag, føler jeg blir gal! Jeg må jo vite om det er noe galt. Har mange symptomer nå, men ikke like sterke som sist jeg gikk gravid. Når jeg hadde ma så var det kun rester igjen, er så redd for det nå og! Jeg tok hcg prøve forrige mandag, men legen nekta å ta ny før de ser resultatet mandag, men da tar det enda en uke for å vite om den har sunket/steget, og så på en liste over hcg i blodet, mye variasjoner. Hvor kan jeg få ul fort i Oslo?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2008 Glemte å skrive at kan den testen være tatt for tidlig den 15, 4 dager før ikm? Stiks fra legevakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå