wendy Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Tenkte vi skulle ta en sydentur før minsten blir to år( for da reiser han gratis). Så da må vi reise rundt 10 mai, men det jeg lurer på er: er det litt for kaldt da for en badeferie med bading i sjøen og bassenget? Noen som har vært der selv i mai?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Var der første uken i juni for noen år siden. Var ikke veldig varmt.måtte sitte med ullpledd ute på kveldene. men var grei temp på dagen.rundt 20 grader kanskje.
mamsen72 Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Vi var der første uken i mai for flere år siden, og det var ganske kaldt. Måtte ha på stekovnen i leiligheten med døren åpen for å få det varmt. Var OK på stranden midt på dagen, men badet ikke i det hele tatt hverken i sjøen eller i utendørsbassenget. Dersom dere reiser, så pass på å få rom med oppvarming.......! Og ta med varme klær til kveldene og natten.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Vi var der fra 3. til 17. mai da gutten vår var 10 måneder. Det var kjempemessig. Ikke for varmt og ikke for kaldt.
Monique72 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har bodd på Mallorca et helt år, og syns jo det er fantastisk der uansett årstid da. Men det er vel ikke akkurat den beste badetemperaturen der i mai.
vovva Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Det er endel år siden jeg var på Mallorca i mai, men jeg badet og syntes det var deilig temperatur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå