Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg vil bare tipse dere om at Skandiabanken har INGEN gebyrer, og jeg har merket stor forskjell etter at jeg byttet. Selv om jeg må ha lånet i en annen bank så bare overfører jeg alt utenom lånet til mine bankkontoer i Skandiabanken. Der har jeg kontoer som heter Studielån, Strøm, Telefon, osv og så trekker jeg bare regningene fra de respektive kontoene. Så har jeg kort på den som heter mat og et kort til brukskontoen. Den siste bruker jeg til klær, kos og dill dall :-) Bare å komme med pepper, men jeg syns iallefall det er en ganske genial ide da, selv om det høres litt komplisert ut. Jeg har iallefall god oversikt nå :-)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har postbanken student. Heller ingen gebyrer, jeg har budsjett og regnskap i nettbanken min og har full oversikt.
Anele&Solstråla Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har Nordea..og i tre fire år til har jeg gratis gebyrer osv. check in heter d. men har vurdert å bytte til skandiabanken flere ganger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå