Gå til innhold

Hvor er symptomene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste jeg kjenner er ømme pupper. Til tider svært vonde. Hodepine hadde jeg noen dager. Mensmurringer er borte, har ikke vist seg på flere uker. Ikke kvalm, ikke humørsvingninger...

Er 8+0 i dag. Så et bankende hjerte da jeg var 7+2 etter mensberegning, men ble satt tilbake til 6+3

Leste om ei her, var det Kreps? som fikk beskjed av legen at ingen symptomer = dårlig tegn.Men det er da de som har et friskt svangerskap også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Sier det igjen jeg, etter å ha fått hørt det maaaange ganger selv ;-)

Dette med "symptomer" er individuelt fra kvinne til kvinne og også fra svangerskap til svangerskap. Der finnes ingen fasit! Symptomer kan komme og gå.

Jeg er som deg. Litt ømme pupper, "mensmurringene" er svakere men... trett, noe hodepine, MEN alt kommer i bølger. Ikke kvalm, men det takker jeg meg i grunnen lykkelig for.

Er lett være bekymret. Det kjenner jeg selv!!! er ofte bekymret. Har ikke hørt på hjertelyd enda, men sier til meg selv at så lenge jeg ikke begynner å blø, så slapper jeg av. De fleste svangerskap går det så bra med atte!!! :-)

Ikke vær redd. Alt er nok sårevel med deg :-)

Skrevet

Takk miobell. Godt å få bekreftet det av andre :o)

Vi skal vel bare være takknemlige for at vi har det så bra. Og ingen blødning er jo forsåvidt det beste tegnet spør du meg :)

Lykke til miobell!

Skrevet

ja, ingen blødning er et veldig bra tegn! Sånn jeg tenker :-)

men kjenner til den uroen og behovet for å få bekreftelse på at alt er bare bra og ingenting å bekymre seg over.

Bekymring er noe jeg også sliter med. Men prøver å ikke trykke meg nedi gjørma. Sier til meg selv at null blod er null bekymring. Så får man heller bekymre seg og sjekke det opp om en skulle begynne å blø. Blødning vil jo heller ikke nødvendigvis være farlig, men da har jeg "lov" bekymre meg ;-)

Masse lykke til Skrekkblanda fryd! dette går strålende skal du se :-)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...