;);)MAYYA;);) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 jeg er i ett forhold til en mann nå i snart 9 år vi har to nydlige barn sammen, er dette psykisk terror? jeg hører dagelig opp til flere ganger drittkjerring får skylden for alt han har også slått meg 4 ganger spyttet meg i ansiktet, kaller meg lat, sjalu, sofasliter, at jeg er den styggete person han vet om også vidre. og to av gangen når han slo meg i ansiktet var da jeg hadde kommet hjem fra sykhus da jeg holdt babyene mine i armene jeg har fått to små med bare 20 mnd mellom rom.og jeg er sliten jeg får aldri hjelp om natten eller hjelp til natt stellet også vidre han hjelper til med han på 2 men det er liksom bare kosen.og nå må jeg reise til thailand pga min far er syk og jeg må reise uten barn min mor skal ha minste jenta og han skal ha den elste noe jeg vet vil gå bra. men nå er det to dager til jeg skal reise og han snakker ikkt til mg , han sier han ikke vil ta telefonen når jeg er det nede. han sier jeg er er en dårlig mor som reiser så langt fra to små barn. jeg har så vondt av å reise ned fra før så at han slenger så mye dritt gjør liksom ikke saken noe bedre,men dette blir min siste gang jeg sikkert ser min far i live. ofte er jeg redd han jeg vil aldri vaske feks huset sammen med han for da lager han alltid ett helvete. ofte har jeg en vond klump i magen når jeg kommer hjem hvis jeg feks har vært for lenge ute og ikke middag står på bordet nåe han kommer hjem. hvorfor er jeg så svak og ikke klarer å gåifra han... hva er i veien med meg og er dette terror?
mto2 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Det er vanskeleg å svare deg, men det høyrest ut som om du treng nokon å snakke med. Eg foreslår at du ringer mental helse 81030030, familievernkontoret i kommunen din eller andre som kan hjelpe. Du vert utsatt for ting du ikkje bør akseptere, men eg veit av erfaring at det ikkje dermed er lett å komme seg ut av forholdet. Du treng støtte frå andre skal du klare det.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Det er jo ikke tvil engang!!! Dette er mildt sagt psykisk terror!!! Ta kontakt med et krisesenter når du kommer hjem nå og kom deg vekk fra han!!! Han kan ikke fortsette slik! Hvordan tror du det blir med barna da om han skal fortsette slik?? Kommer han til å tiltale de med slikt snakk og?? Nei kom deg vekk fortest mulig!!!!!!
Sikkertforgammel Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Snakk med legen din om forholdet, eller bestill time til en samtale(omså hemmelig for mannen din) med familievernkontoret. Få en samtale med NOEN. Må være tungt å ha det sånn... Har vært i liknende situasjon, og jeg tok kontakt med fam.vernkontoret, og vi har fått hjelp. Nå har vi det MYE bedre og koseligere sammen!!
mamiladi Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Terror! Ingen tvil! Uff :-( dette hørtes vondt ut... Det virker som om du har havnet i en ond sirkel. Han behandler deg som dritt for å holde deg nede psykisk, og gjøre deg svak. Du fortjener så mye bedre!!! Du fortjener en mann som kaller deg fine ting hver dag! Elsker deg med hud og hår og gir deg kjærtegn, ikke vold. Som setter pris på den flotte kvinnen du er, som tar vare på barna hans og steller for ham. At han behandler kvinnen i sitt liv, partneren hans, mammaen til barna hans på den vonde måten han behandler deg, forteller meg at han har store problemer med seg selv! Kontakt et familievernkontor, og forklar situasjonen. Ingen fortjener å bli behandlet på denne måten. Det første steget kommer nok til å være vanskelig, men du trenger hjelp og styrke fra noen utenfra! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå