Gå til innhold

Inspirert. Litt mer intimt denne gangen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ramser vi opp kjediser som er heite i fleng her.

Finnes det noen i omgangskretsen dere kikker litt ekstra på?

Noen som er "forbuden frukt"?

Isåfall, hvem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg begynner IKKE.... =O

Skrevet

Pleier å si at om jeg er gift så er jeg ikke blind... Så ja, ser på flere...men ikke noe mer. Ut for å få matlyst, men hjem for å spise:)

Skrevet

Pyyyser, kom igjen, ser HKH har nevnt sjefen til mannen i andre tråden!

Jeg vil si, hmmmm...

Xen til svigersøs! (faktisk:p)

Skrevet

Hehe... S har flere fine venner han;) hehe...

Skrevet

veel, ikke nå lenger

men før var jeg på dealern med svigerbroren min

men vil ikke ha han lenger nå da, og det her var før sambos tid

og ja, han vet det

Skrevet

Nei egentlig ikke. Men svogeren min er litt søt på en sjarmerenes måtte, bror til mannen da:) MEN er ikke min type i det hele tatt, så hadde ikke prøvd meg om jeg hadde truffet han først

Skrevet

hmmmm.... det må bli en kamerat jeg hadde en liten en med for noen år tilbake. han er veldig pen. så han lar jeg gjerne øynene mine hvile litt på innimellom. men det kunne aldri blitt oss, jeg har funnet mannen i mitt liv :)

Skrevet

hehe tillab, ålreight familie ja, og enda bedre er at alle faktisk kommer overens fordet! Men, vi nevner det aldri da!

Skrevet

jeg smugtitter på tilab og legen min.

Skrevet

ja det er nok en ja...broren til venninna mi,som i tillegg har hatt en fling med en annen venninne..

*kremt*

jada,her bytter vi på..

hahha

Skrevet

hihi, jeg tror det blir bare verre med åra jeg ;)

Skrevet

hehe... jeg føler at det er nødvendig med litt smugtitting så lenge vi ikke renges for ektefolk ;-)

Skrevet

Jepp, en jeg jobba med før. Flørter alltid når vi sees...men begge er svært tilbakeholdne da. Sier aldri noe "forbudt" Har aldri skjedd noe, og kommer ikke til å skje heller. Han er absolutt ikke min type, men litt likevel, hehe:)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jeg ser ofte noen gutter,kollegaer etc som er fine...men jeg tenker bare: å han var fin...men ingen slår samboer anyway..det er vel slik når du elsker en:-)

Skrevet

ja, eller ikke i den nærmeste omg.krets, da han og sambo ikke tåler tryne på hverandre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...