lillespiren2:) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Synes det bare er klage og syteinnlegg her inne nå jeg... Lyst på litt mere positive innlegg jeg nå...
2+1=gøy* Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg STORKOSER meg med magen, sparka og alt sammen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er i mitt tredje svangerskap nå og har kost meg masse i alle sammen! Synd det er siste gangen nå... Jeg har vært veldig heldig og hatt minimale plager, det er jo ikke alle som har det sånn. Det er herlig å være gravid !
lillespiren2:) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 Høres bra ut ja:) you go girl!
Tante Gustava Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Jeg storkoser meg også! Ja, jeg er plaget med hodepine og vondt i ryggen, men gud så deilig det er å kjenne spark fra det lille gullet der inne i den store magen!! Etter 2 år med prøving før det klaffet, er vi begge overlykkelige over at vi i det hele tatt ble gravide og at vi nå endelig skal bli en familie på tre For meg er det utenkelig å klage på noe som helst, vet av egen erfaring at det er ingen selvfølge at vi i det hele tatt skulle få være så heldige å oppleve dette underet.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg storkoser meg også Formen er kjempebra. Er jo noen småting da, men kan jo ikke regne med å være helt som før når man er gravid. Og det er jo så verdt det. Syns det er helt fantastisk å ha en liten baby som romsterer og holder på inni magen. Det var ikke planlagt å bli gravid, men det føles så utrolig bra.
Bullock Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Samme her. Å vente baby er det beste som finnes synes da jeg Er også i kjempeform. Er 16+2 på vei og kan allerede kjenne litt smålusking inni magen. Nesten som en boble som sprekker, bare at der er mange bobler, hehe.. Tror tiden som venter fremover kommer til å bli helt fantastisk!!
OhMyGod!!! Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 er 24+5 i dag, å jeg koser meg fantastisk har hatt ekstrem svangerskapskvalme i 10 uker, og nå bekkenløsning, men nå er alt suveren så lenge jeg tar det med ro elsker magen min!!
Flippa m Frida Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Å jooooo! Jeg koser meg masse! Er 16 fullgåtte i dag og er i topp form nå. ( Har vært borte fra jobb en dag så langt i svangerskapet.) Folk rundt meg smiler og kommenterer min fine lille kul, og nå prøver jeg å kjenne etter om jeg kan kjenne noe jeg ikke har kjent før inni der. Syns jeg er kjempefin og kvinnelig, kjempeflotte pupper og prøver alle klærne mine på nytt for å se akkurat hvor fin de er med den lille kulen. Syns det er kjempeherlig så langt, og etter å ha prøvd å bli gravid i 2,5 år og klart det ved hjelp av prøverør, så nyter jeg bare så inderlig å nå være på vei til å bli mamma. Fint å se at det er flere som gjør det samme, vi er flere som går rundt og gløder med roser i kinn for tiden
Lille Luna Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Jeg storkoser meg jeg..men mest på de dagene hvor jeg føler meg iform. Litt vanskelig å kose seg når hodepinen dundrer og man gråter for ingenting. Men for det aller meste så er jeg glad:-) Kanskje vi skulle lage en egen tråd hvor vi bare snakket om hva som er fint med å være gravid, og nye små under i hverdagen? (kanskje dette er tråden allerede?) :-)
Nætte;mortil2 Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Er utrolig glad for å være gravid, syns det er både fantasisk og flott!! Er bare litt tungt med sinnsyk vond bekkenløsning, og sånn som i dag når jeg har så vondt i magen "den andre magen" at jeg er bare helt ødelagt.. Da er det litt tungt. Men at det er mest negative innslag her er helt typisk! For er ikke så mange som skriver inn og sier at "åå nå har jeg det så bra" og slikt.. Er helt menneskelig! Den gleden holder vi for oss selv, mens bekymringene deler vi!!! :-)
Brummeline3barnsmor Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Koser meg også med å være gravid Masse spark å i relativt fin form.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 God søndagsmorgen jenter, Jeg STORkoser meg med lille snuppa i magen! Klart man har noen plager - men herregud, vi skal jo få en liten bebis!!! Lykke til alle sammen!! Klem DD
Julibebii Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Så langt hatt et kjempefint sv.skap. Litt småplager hører selvsagt med. Men detter er ingenting fra forrige sv.skap. Jeg nyter det ekstra fordi jeg vet at dette er siste gang. I dag er det strålende sol i oslo og snart kommer våren...
Eliise Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 Jo, nå begynner jeg å kose meg =) Er 18 uker nå, og har begynt å kjenne sprak, og har ingen plager av noe slag! Synes de første ukene er slitsomme, for jeg klarer liksom ikke slappe helt av og begynne å glede meg... Og slutten er litt slitsom igjen da... Men NÅ bare koser jeg meg =)
laroos Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 Har det helt topp! Er overlykkelig over at jeg har og har hatt minimalt med plager, og formen er fin. Skal riktignok redusere jobben litt nå, men alt i alt nyter jeg hele opplevelsen. Alle de deilige sparkene og den fine magen min og kjøpe utstyr og tenke på framtida. Det prøverørsbaby også, så det er liksom ekstra herlig.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 Jeg koser meg stort sett også, nå som kvalmen begynner å slippe taket! Begynner så smått å få sommerfugler i magen (noen dager kjenner jeg bebis med andre ord) og hormonene er ikke fullstendig ute av kontroll like mye som før. Nå venter jeg på at magen skal poppe frem, og ul om en uke
mai_08 Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 jeg storkoser meg med å være gravid selv om jeg har problemer me bekken og blodtrykksfall. den første perioden var den verste. mye tanker og følelser som tok overhånd. blir alenemor og ska flytte inn i leilighet den 1. mars. storgleder meg til den lille kommer i mai, selv om jeg selvsagt kunne tenkt meg å hatt en å dele det med..... men jeg har en strålende familie som støtter meg 100%, og jeg har innsett at jeg og babyen vil få et perfekt liv selv om barnefaren ikke stiller opp. magen har plutselig begynt å vokse i rekord fart nå i uke 24, og jeg nyter hver eneste dag både med og uten plager her om dagen kjøpte jeg mammaklær, så nå innrømmer jeg at jeg føler meg flott og velkledd hver eneste dag og viser stolt frem den voksende magen (litt langt innlegg men ville bare uttrykke hvordan jeg føler det nå mot hva jeg følte i begynnelsen) klem;)
trillemamma Skrevet 27. januar 2008 #18 Skrevet 27. januar 2008 Jeg koser meg masse, men jeg er også mye plaget med magesmerter og noe som jeg tror er begynnende bekkenløsning, så alt er ikke bare bra.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #19 Skrevet 27. januar 2008 nå kan jeg si helt ærlig at jeg koser meg,for nå er formen mye bedre=) er i 28 uke nå=)
lille er født:) Skrevet 27. januar 2008 #20 Skrevet 27. januar 2008 Var på andre kontroll på fredag, og selv om jeg er kjempesliten, bekkenløsning, vondt her og der og gråter for ingenting, så gliser jeg og gleder meg i hele kroppen når jeg kjenner et lite spark:) er så spennende og herlig selv om jeg ikke var forberedt på så mye "ondter" her og der.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 27. januar 2008 #21 Skrevet 27. januar 2008 Jeg også koser meg masse. Har så absolutt min del av plager, men koser meg alikavell. Jeg er og ser på meg selv i profil i speilet flere ganger om dagen :-) Nyter det masse når jeg av og til kjenner at den lille i magen beveger seg og deler alt dette med min mann :-)
Night 78 - keiser og prins Skrevet 27. januar 2008 #22 Skrevet 27. januar 2008 Hei, jenter! Koser meg kjempemasse. Spesielt etter at jeg passerte 4 mnd og jeg begynte å få mage. Kjempestas. Med magen kom den gode formen også. Har vært heldig og klart å gå på jobb under hele svangerskapet. Nå med våren som kommer blir det mange gode turer (i solskin satser jeg på!).
2 fine små Skrevet 27. januar 2008 #23 Skrevet 27. januar 2008 Jeg koser meg masse jeg, har det supert og nyter hvert sekund etter at kvalmen og trettheten forsvant som dugg for solen i uke 11 og 13. Det er saa individuelt hvordan man tar det, men tror mange av de som stiller spoersmaal ikke alltid er superbekymret, men kanskje man foeler at man maa ha en liten grunn til aa spoerre om ting? Hva med aa bare vaere nyskjerrig? Jaja, fint at noen har positivt fokus, det er saa fin tid og det er jo et under, man gjoer jo ikke dette saa mange ganger i livet, saa det er bare aa "ta det inn" mens det skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå