dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 åjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jeg vet .... dere har andre ting å drive med.... hehe vel vel , da er det vel tid for internkommunikasjon mellom meg og megselv igjen da. Jeg har akkurat hatt noen mystiske kvarter, for jeg har jo grunnet vindfanget.... relativt fornøyd med megselv, jeg syns jeg er flink som gjør det! Dessuten har jeg en iboende ikke fult så sjarmerende ide om at jeg fortjener å bli skjemt bort... derfor er det en ekstra stor bragd når jeg gjør sånne ting ha ha ha ha ha ha ha ha ha... dustejente, men det er altså sant. Så, når jeg da hadde grunnet ferdig alle disse kvadratmeterne, i lys av en sånn liten altfor varm og brannfarlig arbeidslampe, s å begynte det å lukte litt rart. Jeg snuste meg rundt og konkluderte med at det var arbeidslampa som lagde den lukta.......... Jeg ringte kjæresten og naboen for å høre om de var enige med meg, og det var de så da slo jeg meg nesten til ro med det. Men da jeg hadde dratt ut kontakten og det hadde gått en halvtime ble lukta bare mer intens.... shitt da ble jeg luitt redd kjente jeg...... men jeg fant ut hva det var. Man må bare ikke kjøpe stearinlys på Plantasjen.... den lukta er sånn intens brent parafin..... det er ikke delig, det føles farlig og giftig! så... det var kveldens oppdagelse rett og slett, og ingen reklame for Plantasjen ;-)))
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Host, hark, nys, *synes veldig synd på meg selv* rekker opp hånda Du er så flink og god. Tenke seg til alt du får til!!! Tar av meg hatten og bøyer meg forsiktig ned i støvet- Hurra for dritgrei som fikser alt i en fei. ikke noe hun ikke fikser- maling og grunning hun blander og mikser Nå skal hun i nytt hus bo Hva får hun for det gamle, mon tro? Med den innsats som hun utviser Er det ingen som sitter og fiser Her får de bare bla opp Huset som selges er bare topp Hurra hurra hurra
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 :-) I alle fall ferdig...... et gammelt hus er et gammelt hus, men det blir finere og finere for hver dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå