Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Er det vanlig å bli veldig emosjonell etter at man har født også, eller i lang tid. Går det noengang over egentlig? Før graviditet og fødsel gråt jeg aldri en tåre, jeg tålte nesten alt, ble aldri sur eller oppgitt og hadde så og si alltid et smil om munnen. Nå føler jeg meg til tider så på bånn og litt sånn jojo-humør. Å skulle jeg bli litt irritert over noe, eks. sambo så klarer jeg ikke å være irritert men setter i gang å tute... Jeg vil da ikke være sånn jeg. Er det normalt å bli sånn eller bør jeg bekymre meg egentlig........ Er bare så utrolig uvant:-) Er jo absolutt ikke hver dag jeg gråter, men skal så lite til på en måte!
Mamma Mirabell Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg er en skikkelig sippe guri og griner for alt. Etter at nr to kom så grein jeg hver dag i to mnd tror jeg.. Bare jeg satt å så på han så spruta det tårer. Men gikk over og nå griner jeg ikke så ofte..hihi
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Heisann! Jeg har heller ikke vært noen sånn emosjonell jente, men i noen uker etter fødselen var det mye rart som skjedde og mye rart jeg skulle grine for;) Det gikk over, men veldig slitsomt og uvant... Er ganske vanlig tror jeg... Mye hormoner som fyker rundt i oss etter en fødsel;) Bekymring tror jeg ikke er nødvendig før man begynner å føle seg veldig deprimert osv. Lenge siden fødselen, da? Det gikk iallfall over etter hvert for min del, men kjipt mens det står på...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Det er 5,5 måned siden så begynner jo å bli litt men. er vel egentlig ikke veldig bekymret da, men liker ikke å være sånn. Skal jeg og sambo diskutere noe så ender det med at jeg sitter der med tårer som renner. Er bare så utrolig lei. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 helt normalt! kjenner mange som sipper både titt og ofte, inkludert meg selv til tider! prøv å les fødselshistorier her, skal love deg at det blir felt en tåre eller to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå