cecci79 og Robin Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Sønnen min fikk en vinter dress av oldemoren sin til jul. En to delt dress fra kappahl. den var for liten, så jeg måtte bytte den. men i byen her , er det ikke heis i butikken, og barneavdelingen er i kjelleren. derfro måtte jeg bare levere inn dressen i avdelingen oppe. det hang ingen lapp på, så jeg visste ikke prisen. det gjorde nok ikke hun i kassa heller, for hun skrev en tilgodelapp på 199;-. fant vel bare på en pris, istedenfor å gå ned i kjelleren og sjekke. jeg tenkte ikke noe mer på det, før jeg prata med oldemora til minsten. da hadde hun gitt 299;- pr del...var jo litt forskjell på 200 og 600 da..turde ikke si til oldemor (min mormor) at jeg hadde fått så lite igjen. lurer på om jeg kommer noen vei hvis jeg går og klager og forteller de hvordan det var...? synes iallefall at det er skikklig kjipt. har sånn ekkel følelse ovefor mormor. hun er ofte på kappahl for å se om de får inn nye dresser jeg kan få for tilgodelappen...=( what to do??
Jenny-penny Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Kanskje den var satt ned når du kom? Hvis man ikke bytter innen fristen får man kun salgsprisen tilbake... Er nok ikke noe du kan gjøre hvis hun har gjort feil. Det emneste er hvis du går til den samme selgeren, legger fram saken- kanskje hun husker deg...
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Klart du skal gå tilbake og si fra. Litt rart du ikke reagerte med en gang for greit at kanskje kjedebutikkene er billige, men 199 for bukse og jakke er jo et kupp hehehe:) Hvis de protesterer hadde jeg sagt at du ikke jobber der, men forventer faktisk at de som gjør vet prisen.
cecci79 og Robin Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2008 jeg husker jeg stussa litt på at det var så billig, for andre dresser jeg har sett på har jo vært mye dyrere.men jeg stoler litt for mye på folk som jobber i butikker. skal ta meg en tur på mandag jeg. kan jo hende at jeg finner dressen der. skal iallefall prøve å snakke med de. er egentlig litt for skjenert til sånnt, men får manne meg opp...=)
cecci79 og Robin Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Bytta den før nyttår, for å være sikker på at salget ikke var startet og at den ikke var satt ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå