Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 I kveld kom det blod når jeg tørka meg. Jeg ble redd, men kjenner liv så jeg trøster meg med det. Noen flere som har opplevd dette?
Smånetta 14.mai Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 JA. For fem minutter siden. Harhostet såsinnsykt de siste par dagene så jeg tror det er derfor. Ser an litt og ringer føden hvis det blir mindre liveller mere blod.
*Super*Mamman* Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Har blødd masse i svangerskapet jeg også, uten at det har vært noe galt.. Blødde fra uke 12-17.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 ble litt skremt når jeg stod opp idag,ja...rosa utflod når jeg tørket meg,er vant til å blø litt siden jeg har vorter,men aldri vært sånn...så jeg spiste godt med mat og satte meg ned for å slappe av og kjenne på magen...tok ca5-10min etter at jeg hadde spist til jeg kjente liv,så ble litt beroliget av det...er sikkert bare vortene som har blødd masse inatt....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 I mitt forige sv.skap begynte jeg å blø i uke 30. Jeg ble livredd (visste ikke da at det var mange som opplevde å blø i sv.skapet uten at det var noe farlig) Jeg ringte til pappa som kjørte meg til fastlegen min, som sendte meg videre til Ullevål. Det viste seg at livmortappen bare var 2 cm, skal visst normalt være 4 cm. Jeg ble liggende på observasjonspost for gravide i to uker. Fikk bare gå ut av senga for å gå på do. (Utrolig kjedelig, godt det var tv på rommet og kjæresten min fikk hentet dvd-spilleren + en haug av Friends-dvder) Etter to uker ble jeg altså sendt hjem, med beskjed om å ta det veldig med ro. En uke etter det var jenta mi født Alt har gått bra med henne, nå er hun seks år og gjør det kjempe fint på skolen Men hvis du ikke har opplevd blod i sa.skapet ditt før ville nok jeg har ringt til legen. Bedre å ringe en gang for mye Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå