Gå til innhold

hmm.. kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, trenger litt innspill fra dere;o)

Vi har prøvd å bli gravide i 3 år uten hell. Denne mnd har jeg hatt mange symptomer, som før;o), men det har vært litt anderledes denne gangen. Bl.annet har jeg "stikk" og murringer i magen i en uke, vært veeldig trøtt, sulten døgnet rundt og mye hodepine.. Jeg hadde IKM ca 25 januar, og tok en test i dag tidlig. Jeg syntes jeg så en skygge men var ikke helt sikker. La den bort etter 2 min, og dro på trening. Da jeg kom hjem, tittet jeg på den, og der var det en svak strek... men jeg vet jo ikke om den kom før 10 min, eller etter.. Jeg har aldri sett strek i etterkant av 10 min før på testene.(har tatt maange) Dette er første gangen... Jeg får jo et lite håp.. Hele uken har jeg bare hatt en følelse av at jeg er gravid, og "kjent magen" veldig....

Uff, ble langt dette... Hva tror dere jenter?

Skal teste på nytt om 2 dg hvis jeg klarer å holde meg;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du <33 det kan jo høres ut som du er gravid da, vennen :) har selv prøvd i over 3 år, nå tror jeg spira sitter :) kan jeg spørre om du fikk hjelp av leger?? :) og har du gjort noe spesielt for og bli gravid denne gangen.... krysser fingre og tær for deg...

lykke til

klem klem<3<3

Skrevet

Heisann;o)

vi har ikke fått noe form for hjelp nei.. Vet ikke helt hvorfor vi ikke har prøvd det, men tiden har bare flydd;o)

Denne perioden har jeg ikke testet for EL, og har egentlig ikke stresset så fælt..;o) Jeg er i siste runde med intervjuer for en lederstilling i bedriften min, og det hadde jo vært typisk at det skal klaffe nå;o)

Ellers så har jeg bare hatt en merkelig følelse av at jeg er gravid.. selv om jeg egentlig tror det er litt tidlig for alle symtomene;o)

Så bra at du tror spira sitter;o) Har du teste, eller skal du?

Lykke til til deg og;o))

Skrevet

Jeg har nettopp testa pos, igår faktisk. I forkant av dette har jeg hatt masse murringer i magen - mensmurringer og tarmlyder. Har også hatt stikninger nederst i magen vekselvist på hø. og ve. side. I begynnelsen var det bare noen stikninger, nå stråler det liksom nedover mot lysken når det stikker til.

Håper du er gravid - lykke til!!

Skrevet

Hei Sam78,

gratulerer!! Jeg håper jeg kan slå følge med deg snart;o)

Mine stikk er også både høyre og venstre og rett bak navlen.. Det veksler litt på.. I tillegg føler jeg meg oppblåst og mye luft i tarmene.. Det eneste som har vært litt rart er at jeg ikke har kjent noe i puppene før i går og i dag... Trodde det var det første tegnet, men det er jo selvfølgelig forskjellig;o)

Nei, jeg får ta en ny test i morgen, så finner jeg vel ut av det;o)

Skrevet

Takk for det!!

Jeg har ikke noe særlig ømme pupper, kanskje litt ømme brystvorter bare. Ta en ny test i morratidlig du, blir spennende og hold oss oppdatert. Håper vi sees snart å 1. trim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...