Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 etter å vært en del inne på denne debattsiden har jeg kommet til følgende konklusjon: her må det være proppfullt med østkantjenter. begrunnelsen er: - dårlig skriftspråk - dårlige manerer - kranglete - usaklige - "barn som har fått barn" - lav iq - dårlig resonneringsevne - umodne - tydelig lite skolegang - dårlig ordforråd alle disse tingene er etter min mening typiske for østkanten. blir sikkert noen forargede responser på dette innlegget, men jeg mener virkelig det er begrunnet.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Østkanten av hva? Tror du det er bare Oslofolk her eller?
Smånetta 14.mai Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 På seg selv kjenner man andre, HI? -Stor bokstav etter punktum - Generalisering -Påstander du umulig kan bevise -Usaklig -Synsing -Subjektive meninger som blir frestilt som fakta - Subjektløse setinger. Eller er du Wenche Foss? Trodde virkelig sånne generaliseringer om øst og vest, hørte hjemme hos henne og Fabian, og kun hos dem.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Ja !! Jeg er Wenche Foss å greier....!!!! Hvordan visste du det??? Jeg har brukket lårhalsen og har ikke så mye å gjøre om dagen..tilbringer mye tid her inne med vin og valium...og østkant damene..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Hehe. Dette var moro å lese. Tror HI bør ta en titt på hva hun har skrevet, før hun uttaler seg om andres skriftspråk. Har det vært lite skolegang kanskje?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Det er så hyggelig med noen som ikke kan forskjell på og/å engang som skal kaste seg over andres rettskrivning og gramatikk! Alltid underholdende... Og når det kommer til østkanten, vel, jeg er ikke fra Oslo, jeg er faktisk ikke sikker på om byen jeg er fra har noen definert østkant engang jeg? Tror ikke det. Og hva med Toten? Er det stor forskjell på de som er fra "Toten-øst" og de som er fra "Toten-vest"? Det lurer jeg faktisk veldig på. Håper HI tar seg til til å klargjøre dette for meg, gjerne ETTER hun/han har lært seg forskjell på og/å!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Østkant?? Samme det vel - har du ikke fått med deg at alle Oslodamer er "white trash"?? (ref. Christer Falck hihihi) gjør leksa di da...
NormaJean Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 så spennende å lese at HI syns alle jenter fra østkanten er fattige og har lite utdanning. (antar hun mener østkanten i oslo????) Vel jeg er fra østkanten i Oslo, jeg har da både god økonomi og en bachelor grad. Og hvor har HI vokst opp da? Fortell fortell, slik at jeg kan flytte dit og mine barn kan slippe den tunge byrde det er å vokse opp på den forferdelige østkanten hvor de ikke lærer seg å lese og skrive....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Jeg måtte le da jeg leste ang Christer Falck. Han virker så "Østkant" , men jeg måtte dra på smilebåndet da mannen kom i sin dyre Canada Goose jakke -- trillende på sin nye baby i en fancy Stokke vogn nede på Aker Brygge. For å si det sånn så var det ikke mye østkant over han nei. Jeg tror nok HI ikke mener at alle som bor på østkanten er dumme og fattige. Men mange som bor der kler seg litt "harry" og mange sier "pappir" -- "bannan" -- uansett om de er fra Pakistan, Norge eller Bombay ) Takk og lov for vestkanten sier nå bare jeg!!
NormaJean Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 til anonym 13:58 HI skriver at typisk østkant er lav iq. om ikke det er å hevde at vi er dumme så vet ikke jeg..................
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Dere som skriver at Christer falck er sååå østkant er jo helt på jordet da. Han er nemlig fra Drøbak og der er det IKKE østkant tendenser...heller tvert imot!!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 Er vel ingen som har sagt at han er østkant heller da. Han var ute i avisa og slengte med leppa forleden dag om at alle Oslodamer er "white-trash", BÅDE vest- og østkantdamene. Bare dialekt som gjelder der i gården hehehe (dama er fra Stord) Han er nå en merkelig skrue... men tjene penger - det kan han jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå