Gå til innhold

Få deg en ny hobby ludderet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bøller med alle her du. Er ikke veldig hyggelig av deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns at det er på tide å stoppe med det her nå!!! Hvorfor er du anonym????

Skrevet

Jeg er faktisk helt enig med "ludderet" når det gjelder innlegget under her. Man burde amme barnet sitt, i allefall prøve.Får du det ikke til så er det greit. Har du allerede bestemt deg for å ikke amme barnet ditt, så hvorfor spør oss om hva vi synes da!!!

Nå må vi slutte å være så nærtagne. La "ludderet" være i fred.

Skrevet

Alle har da lov å ha sin mening. Dette forumet skal vel nettopp være for at vi kan lufte tankene våre og dele erfaringer?

Men tror det er lurt å kanskje være litt ydmyke. Her er nok mange som kan være i litt sårbare situasjoner. :-)

Stå på jenter!

Skrevet

Trodde ikke det var lov å gå til angrep på enkelte nick her. Det grenser vel til hetsing spør du meg. Nettopp derfor jeg velger å være:

Skrevet

HUN STAKKARS KAN IKKE HA DET MYE GODT MED SEG SELV.DI SOM SLITER MED SEG SELV ANGRIPER OFTE ANDRE.Å DET HANDLER IKKE OM Å SI HVA HUN MENER,HUN ER RETT Å SLETT VEMMELIG I DET HUN SIER!!

Skrevet

Du glemte skru av caps locken...på tide å bytte de inngrodde linsene dine kanskje?

Skrevet

Du morer deg! :o) Må le...:)

Skrevet

Hvordan har du tid til å ta deg av gutten din når du skriver på alle disse sidene hele tiden da?

Skrevet

Hvorfor har du ikke profil? hadde tenkt å sende deg pm, men men..

Skrevet

Hmmm... spennende... kanskje jeg skal skaffe meg en da :-)

Skrevet

Å hjelpe meg...!!! Dette tar vel litt av??? Hvordan kan man bli såååå opphengt i dette "Ludderet"??? Gå videre, finn på noe annet å gjøre... :-) Kos dere heller med baby og familie på en lørdagskveld! :-)

Klem til dere alle hormonelle medsøstre der ute!

Skrevet

MORRO JENTA JA...HIHIHIHI...HÅPER SØNENN DIN BLIR EN BEDRE PERSON ENN MORA.KAN IKKE VÆRE GODT Å HA DET SLIK...TROR DU MÅ TA DEG NOEN ANTIDEPRESIVA...KANSJE DU BEGYNNER OG LIGNE ET MENNESKE DA

Skrevet

Kanskje det... Kan ikke du teste noen for meg da... ?Hvis du begynner å skrive med små bokstaver vet jeg at det funker ;-)

Skrevet

HEHE DU SITTER JAMMEN Å VENTER PÅ SVAR DU...FYTTI TIPPER DU ER EI BITTER HORE SOM BLE GRAVID ME EN STYGG HOREBUKK.....

Skrevet

Hm, hvem sitter og venter på svar, Ludderet eller du?!?!?! Og det du skriver er vel å gå vel langt spør du meg! Patetisk, anonym!!!!

Skrevet

HALLO???? Hva går det av deg? Skjerpings... Hvorfor slenger du så mye dritt til "Ludderet"? Da er du jo ikke noe bedre selv...!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...