(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 til små barn burde egentlig ha tatt en angrepille etter sex så hadde vi sluppet den teite diskusjonen.. ... fnis... Sorry HKH, Prekæs, Regnbuens og dere andre.. den kom en uke for sent!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 dell har pc'n min på service enda, så nå har jeg tafset laptoppen til kjæresten ut av henda hans for å få skrevet litt til dere.... *Savne, savne*
selfangerkjerringa Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Jeg bruker forovervendt til eldsta, men jeg diskuterer ikke. Hva burde jeg gjøre da? Sette meg selv i barnesetet og la jenta kjøre bilen? Hm... eller var det nå jeg skulle gå til investering av bakovervendte gjenbruks-våtservietter? (tillab hadde nok hatt svaret her!)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Ha ha, har du sittet en uke og sitret etter å skrive det på DiB? Knis ;-) Rare (S)TinkerBelle <3.... :-)
MamiMaribel Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Hææææ?? Er du ute etter ei kule i panna, eller er du bare i tøysehumør i dag..? Håper selvfølgelig på det siste:-)))
Dronningen! Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har forovervendt sete dekket med våtservietter men så har jeg faktisk betalt for å bli gravid... Og i koppholderen hennes er det Cola!
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 *kremt* HKH, nå er du MIN, og jeg får vel med kjæledyra på slep (liker å tro at eier jeg eieren så...) så Stinky, du er også min:p Hehe...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2008 Give me the bullet! jaggu som jeg har! ventet en hel uke altså! moahahahahahaha! Digg med forovervent sete med koppholder da! Er du sikker på at det ikke er cola light HKH? Jeg synes søtningsmiddel er 10 ganger værre en sukker!
Dronningen! Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Nå er du min også, så da kan vi dele på godene! Er det (s)tinkerbelle som er en av godene?
Dronningen! Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Aspartam og andre søtningsmiddler gir luft i magen hos oss.... derfor hardcore cola!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. januar 2008 cola intravenøst om natten for å slippe kolikk! yuuuhuuu! Evt en kaffe og baileys! Og hveteøl så klart! Har jeg blitt et kjæledyr? Isåfall.. klø meg på magen!!!!
Dronningen! Skrevet 26. januar 2008 #15 Skrevet 26. januar 2008 Si meg hvor jeg skal klø og jeg gjør det.... Hyggelig å hilse på mannen i ditt liv- sjarmerende type:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. januar 2008 jaaah, han er fiiin han ja. Han står for øyeblikket å lager popcorn! *kremt*
Dronningen! Skrevet 26. januar 2008 #17 Skrevet 26. januar 2008 Psst. Jeg vil også ha popcorn, helst med smør. mannen er på jobb skjønner du også sitter jeg så godt:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. januar 2008 Hahah.. jeg spiser popcorn med salt og tabasco! jeg er snål! Ahhh.. er mannen ute å kjører?
Dronningen! Skrevet 26. januar 2008 #19 Skrevet 26. januar 2008 Snart... Akkurat nå ligger han på sofaen og ergrer seg over at han er trøtt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå