Gå til innhold

Er dette virkelig et problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i tråden her at noen argumenterer mot deling av permisjonen fordi det er fedre som er redde for å være alene med ungen. Dette kan umulig være et omfattende problem? Og dersom det er det, så bør det heller være et argument for deling. Disse fedrene trenger å lære å ta seg av sine egne barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om...

Samboeren min syns (som meg) at førstemann var litt skummelt som nyfødt - he he. Etter det har alt vært delt likt. Har samme ansvaret for de begge.

Skrevet

Mannen min var blant dem som gikk og gruet seg til permisjonen fordi han ikke likte tanken på å være alene med småen (selv om jeg prøvde i løpet av min permisjonstid å la pappan holde på selv). For meg ble det da enda viktigere at han faktisk fikk tatt permisjon med gullet helt alene, for det var jo tydlig at han ikke fikk noen mestringsfølelse ved at han fikk "låne" barnet et par timer mens jeg var hos frisør eller lignende. Så jeg er enig med deg HI, jeg synes denne frykten er et argument for deling av permisjon og ikke i mot :)

Skrevet

Jeg synes at fedre somer redd for å være aleine med ungene sine er et godt argument FOR statsstyrt deling av permisjonen! Så talentløs er det da ikke lov til å være!

Skrevet

Ikke noe problem her hvertfall!

Sambo er ofte alene med junior!

Skrevet

Ja, ja, jeg syntes også det var litt skummelt da førstemann var nyfødt. Det er jo helt naturlig, men her var det jo en som ikke ville være alene med de før det var 2 år! Dummeste jeg har hørt på lenge! Hadde min mann vært sånn, så kunne ikke jeg ha gått ut alene på over 4 år! Har en på snart 4 og ei på 2 år. He he he... (Og hu på 10 år, selvfølgelig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...