Gå til innhold

Hva er lørdagsplanene jenter?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg benka meg i sofaen, med nypoppet popcorn og sjokolade :P (Er det ikke lørdag???) ;p hehe!!

Skal kose meg med Gullfisken på Tv2 og Film på NRK1 senere ikveld, Godsend heter den =) Den er skikkelig bra Thriller med Robert DeNiro forresten ;)

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir Gullfisken her også. Ikke så mye annet som går på TV i kveld synes jeg.

Hvordan ligger du an da, Butterfly? Mye murringer og slikt om dagen?

Skrevet

hello..sitter i sofan å ser tv,leser innlegg på 3.trimester å snakker med samboern min:) skal se gullfisken snart.har spist en grandiosa..tamt,men gått. har potetgull og dipp..håper det ikke blir fødsel inatt for nå lukter det mersom hvitløk av oss..må jo tenke på den stakkars bebisn som kommer ut å;) har ingen tegn til fødsel.så blir nok sittende her noen dager/uker til ja:)

klem

Skrevet

hvorfor kom ikke nicket mitt med..hmm..jaja..skulle iallfall ikke være anonym:)

Skrevet

Blir nok Gullfisken her også :o) Har spist nesten en hel big one pizza....3/4 for å være helt ærlig....og det gjorde godt i magen! Hehe! Ellers blir det å putle rundt med småting som bør være i havn før lillemann kommer :o)

Skrevet

Hadde mye slikt i går faktisk, nesten så jeg trodde det var starten på noe.. Men idag kjenner jeg ingenting :(

Er det sånn at en fødsel kan starte uten forvarsel tro ?? *håpe* hehe!!

Har jo termin i morgen, men jeg tror jeg blir sittende ut neste uke hvertfall :P

Skrevet

Har grandiosa i fryseren jeg så, blir vel å klare å spise den og i.l.a kvelden ;p

utrolig hva jeg får plass til nå altså :P

Skrevet

Ja, så vidt jeg vet, så kan ting starte uten forvarsel. Tipper du er i gang innen uka som kommer er over :)

Skrevet

Ja, sitter jeg like gravid neste lørdag gir jeg opp ;p

Skrevet

Tror jammen jeg må hente meg litt dessert ;o) har plass til det også kjenner jeg :o)

Skrevet

Skal spise båtis jeg nå ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...