Gå til innhold

Barn av DiB-mødre bruker ikke...


Anbefalte innlegg

Skrevet

* joggebukser, for det er stygt

* klær med trykk, for det er harry

* utedresser av andre merker enn Reima, for det er opplyst og vedtatt at Reima er den aller beste dressen som finnes i hele verden.

 

Kom igjen, har dere noen flere vi kan fylle listen med? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* å sitte forovervendt i bil før etter konfirmasjonen

Skrevet

Her bruker småen joggebukse stort sett hver dag, han, he he;o)

Klær med trykk har han også....men ingen får ta fra meg Reimaen min, he he:o)

Skrevet

Tull og tøys, jeg er en dib mamma, og småen må pent gå med joggebukse MED trykk, og det er i hvertfall ikke Reima han går i for det synes jeg er dyrt og dårlig :-D

 

 

Skrevet

man vasker for all del IKKE barna med såpe

man bruker IKKE våtservietter

Skrevet

klær mer enn 1 dag..

Skrevet

ikke våtservietter

ikke merkeklær for det er bortkastet

ikke forovervendt sete

ikke inntak av alkohol for alt mulig kan jo skje

ikke tro du er noe for janteloven herjer:)

Skrevet

*kaker på bursdagen sin (sukker er streeeeengt forbudt)

Skrevet

Oi..Må jeg slutte å være på dib...?

 

Tilgi meg DIB, for jeg har syndet...

Skrevet

Barn av dibmødre går ikke ut, det er for farlig. Om de går ut går de ut i merkeklær som mødrene ikke innrømmer å ha kjøpt, i et forovendendt brukt bilsete som på dib går under navnet "best i test bakovervendt for sin vektklasse".

Skrevet

Barna får ikke smake noe med sukker før de er 10 år.. Bruker kun ULL, ULL, ULL inne i barnehagen!

Skrevet

Jeg melder meg ut jeg da, for her brukes det våtservietter.

 

Men ellers, ja. Ingen joggebukser, ingen kaker og selvfølgelig bakovervendt.

Skrevet

Barn av dib-mødre: Bruker ikke samme flaske når det trengs påfyll! hihih!

 

Ikke såpe men babyolje!

ikke samme håndkle 2 ganger!

 

 

Skrevet

Hehe, ler godt her, visste dere ville komme med morsomme innspill:P

 

Barn av DiB-mødre har aldri smakt brus eller godteri. Ikke før sitt eget bryllup, hvertfall.

 

Skrevet

...ammes ikke etter året, eller etter at de har lært å gå eller snakke for da er det kvalmt og ekkelt. Så der datt jeg ut av listen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...