Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 * joggebukser, for det er stygt * klær med trykk, for det er harry * utedresser av andre merker enn Reima, for det er opplyst og vedtatt at Reima er den aller beste dressen som finnes i hele verden. Kom igjen, har dere noen flere vi kan fylle listen med? ;-)
frøken blå Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 * å sitte forovervendt i bil før etter konfirmasjonen
*Rutletutt* Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Her bruker småen joggebukse stort sett hver dag, han, he he;o) Klær med trykk har han også....men ingen får ta fra meg Reimaen min, he he:o)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Tull og tøys, jeg er en dib mamma, og småen må pent gå med joggebukse MED trykk, og det er i hvertfall ikke Reima han går i for det synes jeg er dyrt og dårlig :-D
Mamma Mirabell Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 man vasker for all del IKKE barna med såpe man bruker IKKE våtservietter
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 klær mer enn 1 dag..
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 ikke våtservietter ikke merkeklær for det er bortkastet ikke forovervendt sete ikke inntak av alkohol for alt mulig kan jo skje ikke tro du er noe for janteloven herjer:)
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 *kaker på bursdagen sin (sukker er streeeeengt forbudt)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Oi..Må jeg slutte å være på dib...? Tilgi meg DIB, for jeg har syndet...
Gjest MyIian Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Barn av dibmødre går ikke ut, det er for farlig. Om de går ut går de ut i merkeklær som mødrene ikke innrømmer å ha kjøpt, i et forovendendt brukt bilsete som på dib går under navnet "best i test bakovervendt for sin vektklasse".
Bea- Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Barna får ikke smake noe med sukker før de er 10 år.. Bruker kun ULL, ULL, ULL inne i barnehagen!
mayaya Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Jeg melder meg ut jeg da, for her brukes det våtservietter. Men ellers, ja. Ingen joggebukser, ingen kaker og selvfølgelig bakovervendt.
☆Lille my* Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 Barn av dib-mødre: Bruker ikke samme flaske når det trengs påfyll! hihih! Ikke såpe men babyolje! ikke samme håndkle 2 ganger!
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 Hehe, ler godt her, visste dere ville komme med morsomme innspill:P Barn av DiB-mødre har aldri smakt brus eller godteri. Ikke før sitt eget bryllup, hvertfall.
prekæs Skrevet 26. januar 2008 #15 Skrevet 26. januar 2008 ...ammes ikke etter året, eller etter at de har lært å gå eller snakke for da er det kvalmt og ekkelt. Så der datt jeg ut av listen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå