tudeluuu Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Er 12 dager igjen til termin, og har de siste par ukene hatt masse mensmurringer og kynnere. Sist jeg var gravid holdt det bare på uken før fødselen, så har liksom gått og ventet på at noe skal skje en stund nå.. Utrolig irriterende! Hva er deres erfaringer damer?? Kommer jeg til å gå sånn å murre helt fram til termin??
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Har vært slik nesten hele uka nå, og er 38 dager igjen nå. Var like muye sist på meg da, men dem føles bedre denne gangen
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Har murret siden uke 36 jeg Vært moden siden da og.. Og her er enda babysenga tom Termin imorgen =)
melkekua™ Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har murra lenge på morgenen og kvelden, de siste dagene har det også kommet på dagen. Jeg har også 12 dager igjen...har ingen aning om når ting kan skje! Forrige gang ble jeg satt igang 12 dager over termin siden det ikke ville starte av seg selv, håper kroppen ordner opp selv denne gangen.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Huff,jeg som klager lengere nede her.. Har hatt det slik den siste mnd`en. Ser ikke akkurat en ende på dette svangerskapet nei...... Vi får holde ut;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå