Gå til innhold

Andre runde omgangsyke i hus!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP! Blir gal jeg! Har hatt en runde med omgangsyke for ca 14 dager siden. Snuppa har hatt diare, vært sur og grinete, uten matlyst og slapp tidligere i uken uten at vi har skjønt noe av det.

I dag har sambo fått magesjau de lux (kaster ikke opp men er kvalm) ALT han spiser renner rett ut bak... Vasker hender som en gal kvinne, er så redd for å bli syk igjen.

Kan ikke dette bare gi seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars, stakkars dere:( Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater spysyken som pesten! God bedring og xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx for at du og snuppa slipper.

Skrevet

Vi har også hatt to runder med farrang med 2,5 uker mellom. Jeg og jenta har hatt det begge gangene og mannen hadde det sammen med oss nå sist. Veldig slitsomt når man er 7 mnd på vei med nr.2 også. Ungen i maven er rimelig stressa enda.

Skrevet

Foresten så dukket vannkoppene opp i dag så er spent på hvordan det blir fremover nå de neste dagene/uken.

Skrevet

utrolig mye vannkopper ute og går om dagen:( Er livredd for at minste skal få det....må vente 3 uker så er det greit hehehe

Skrevet

Vi har hatt det i 7 omganger det siste halvåret... det er helt forferdelig!! De blir ikke kvitt det i barnehagen, det bare går rundt og rundt. Utrolig slitsomt!!

Skrevet

Føler med dere, Vi har hatt det to ganger hver før jul, i tillegg hadde jeg et tilfelle av ekstrem fyllesyke i ett og et halvt døgn + sjøsyk med spying sist helg. Lei.....

God bedring i heimen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...