ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 eldste jenta mi heter maja, og jeg glemmer aldri at hver gang noen spurte hva hun het (når hun var baby) , og jeg sa maja, fikk jeg svar: majaja.... fnis:) er det derfor du kaller deg det?
mayaya Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Knis.... Nesten, vel, egentlig bare nesten og ja.. Men jeg registrerte meg på et annet forum, så var Maya opptatt, så jeg valgte mayaya da... hehe.. en enkel sjel.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 ja, tror det nicket er oppbrukt overalt. prøvde jo selv å hete noe med maja når jeg begynte her- men etter noe forsøkmed forskjellige varianter av maja dret jeg idet og ble... ja, faktisk simasefa først. så ble jeg gravid med kine da, og følte meg som et berg og omdøpte meg til tjukkebollafeita- og etter hun ble født ble nicket mitt tjukkebolla og kine- kanskje påtide å fornye nicket igjen... ? hm bolla eller tjukka må jo bli med... kan nok ikke fjerne det riktig enda- hehe:)
mayaya Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 nick = vanskelig! Meeen - jeg har ikke bytta siden jeg hoppa inn på bim før jeg ble gravid! tjooohooo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå