Gå til innhold

Om vogn og rettigheter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har gått til innkjøp av en Emmaljunga City Cross til vår lille som kommer nå snart. Har hatt den stående på barnerommet fram til nå, da jeg skulle teste den igjen. Da merket jeg at det "klikker" i ene hjulet. Når jeg stopper vogna, så slutter ikke hjulet å spinne. Jeg påpekte også dette da jeg skulle hente den hos forhandler, men hu dama sa at "gulvet der var skeivt, så det var derfor". Vell, gulvet hjemme er IKKE skeivt, og jeg betalte tross alt godt over 7000 kr for den.. Jeg har vell rett til å klage på den da?? Hvilke rettigheter har man? Kommer til å irritere meg grønn over dette hvis jeg skal ut å trille slik den er nå..... Arg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På barnevogn har du to års reklamasjonsfrist i henhold til forbrukerloven dersom det er urimelig feil eller mangel på varen. At det klikker i en ubrukt vogn må sies å være feil på varen, og du kan klage. Du må imidlertid ha kvitteringen med deg selvfølgelig.

Skrevet

Klart du kan klage....om de ikke kan fikse det så har du vel krav på ny vogn...kan ikke tro noe annet.

Jeg hadde i allfall gått tilbake med vogna å insistrert på at de skulle fikse dette...

Skrevet

Flott, tusen takk! Kvitteringen har vi ja, så da bør det gå i boks.. Frustrerende altså, men det får ordne seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...