klg,2 boys now:) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 har er det helt klart lillemann som får mest klær,selvfølgelig siden han vokser men elsker å kjøpe klær til han.
temine Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Hehe...den lille her og. Bedre samvittighet når jeg kjøper da, enn når jeg "sløser" på meg selv:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 barna selfølgelig--- er skikkelig underærnert på klesfronten jeg. har så lite penger- og det er skikkelig krise for min del- siden jeg ikke passer i et eneste plagg jeg hadde før. sliter når jeg skal i selskap/kafe eller bare ut i det heletatt.har kun arbeidsklær- og ikke for mye av de heller- arbeidsklær- er da jogge bukser og gravide/amme gensere.... sukk
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Blir nok junior her ja =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Blir nok til sønnen ja - han som trenger klær oftes pga at han vokse masse til tider... Men jeg har lært med selv at kjøper klær omtrent bare ved behov.. For han kan ha så sinnsykt mye klær til tider, rekker knapt å bruke det før det blir for lite..
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 heeelt klart lille frøken. hun "trenger" jo klær.. hihi får dårlig samvittighet når jeg holder på å kjøpe til meg selv for det er jo så dyrt:) hihihi men nå har trenger hun virkelig ikke mer før hun begynner med str 80 så da har dte blitt litt til meg i stedet for:)
Gjest Lille jenta mi Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Før jeg fikk barn jobbet jeg i klessbransjen og handlet mye hver uke..nå handler jeg bare til snuppi nesten, har lært meg at jeg har masse nok klær til meg selv i skapet:-) hehe hilsen "tøørlagt" shopholiker!!
Kaffemocca Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Barna. Det er fordi det gir mye bdre samvittighet de "må" jo ha klær (strengt tatt må de som oftets ikke det) også syns jeg det er lettere å finne til dem.
klg,2 boys now:) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2008 hørtes kjent ut ja:)er ikke flink til å kjøpe til meg selv.merker jeg beveger meg over i barnebutikken hvergang jeg skal handle til meg.en kolegga av meg kjøper seg kjempe dyre klær til seg selv å ungene går i flekkete klær som er slitt og hullete.å hun snakker hele tiden om at hun fikk takk i sekk klær på finn.no gratis eller til en billig penge.regner med de som gir bort klær ønsker at noen som faktisk trenger det skal ha det ikke ei som sitter med milloner disponibel...
Skorpion Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Det blir nok mest til barna her også. Skulle vært ute og shoppet til meg selv en dag. Hadde trengt litt nytt i garderoben. ;o)
Sweet caramel Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Klart oftest og mest til barna:-) DIGGER å shoppe til dem:-D Men nå den siste uken har jeg vært og kjøpt en del til meg selv, da jeg skal ut i jobb igjen. Trengte så sårt det..! Må innrømme at det er deilig å fornye seg selv litt også:-)
hårsår Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 Helt klart jenta mi. Til hennes forsvar må jeg jo si at hun MÅ ha klær siden hun vokser ut av de. Jeg trenger bare å fornye klærne med litt tilbehør av smykker, belter, sjerf og sko.
MamiMaribel Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 Hehe. omtrent aldri til meg selv, og selvfølgelig oftere til mini fordi hun hele tiden er i vekst - skulle ønske jeg vokste litt, så hadde jeg hatt en god grunn til å shoppe litt mer.......:-)))
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. januar 2008 #15 Skrevet 26. januar 2008 Blir ungene, de vokser jo litt raskere enn meg, hehe.
yooo Skrevet 26. januar 2008 #16 Skrevet 26. januar 2008 havner alltid i barneavd selv om målet er å handle noe til meg selv... ; )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 26. januar 2008 #17 Skrevet 26. januar 2008 oftes til ungene jah.. hmmh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå