Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 synes det er greit at et navn høres litt allright ut på engelsk også jeg da... Hørmain synes jeg virkelig ikke er fint....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Æææh, kan det ikke kvitte ett åssen navnet blir på et annet språk? Merkelig argument!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 haha nå er dette faktisk navnet på en av rollefigurene i Harry potter. og det høres helt ok ut på engelsk. tror igrunnen det navneter mere vanlig der enn her. og nei jeg kunne ikke gitt det navnet til min datter, nettopp fordi jeg egentlig ble kjent med det navnet gjennom harry potter. men navnet er søtt.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Ja, men det kun fordi Harry Potter serien har gitt det en assosiasjon til noe positivt og pent. Hadde syntes det var et rart navn ellers. Og barn kan være slemme ( Herme-Hermine, Hermine-Herdine-Hervåre...)
Tokatter_USA Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Hun heter Hermione. Uttales Hørmaioni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå