Gå til innhold

kan jeg stripe håret mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 3 mnd på vei, men husker ikke fra forje gangen om jeg kunne det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint stripe håret ditt men anbefales og gjøres hos frisør da deres produkter er "mildere" en dem du får kjøpe i butikk, men du må være obs på at i enkelte tilfeller kan du få en annen farge en den du ønsker, har aldri skjedd med meg og jeg har farga håret mye sist jeg gikk gravid og stripa det denne gangen og fått den fargen jeg har ønska..

Skrevet

Jeg har alltid menat at man ikke bør farge eller stripe håret nåer en gravid pga at det er stoffer i det som er mindre bra. Disse stoffene trekker jo inn i hodebunenn og da også inn i blodstrømmen.

En artikkel i siste Gravid sier det samme. Skal en farge bør en iallfall passe på at det ikke inneholder et stoff som jeg ikke husker navnet på i øyeblikket.

Så jeg hadde dropet stripinga.

Skrevet

Man kan fint farge håret når man er gravid. Men som nevnt over,helst hos frisør. Når jeg var gravid så satt ikke hårfargen i håret:S det var litt kjipt.. hehe

Skrevet

d skal ikke være farlig å farge håret selv om man er gravid men ville nok oxo gjort d hos frisøren..

Skrevet

Det er ikke farlig og farge og stripe håret når enn er gravid. Men det bør gjørrest hos frisør ja. Stripet mitt for 1,5 mnd siden hos frisør, ble bra hos meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...