Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 ...tenk om mor hadde sagt det samme? Hva hadde dere syntes om det da folkens?
mayaya Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 knerta han. jeg var hjemme en del måneder jeg også, og skriver under på at det ikke er såååå gøy etterhvert... Eller, ikke misforstå, jeg elsker sønnen min og koste meg sammen med han, men jeg synes det er utrolig godt å være tilbake i hjerneaktiviteten igjen
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 He he, gubben prøvde seg med at han var redd det ville bli kjedelig å være hjemme i permisjon (altså for ham). Da hadde jeg nesten ikke vært ute på et par måneder pga unge som ville ha pupp hele tiden (og jeg var fremdeles for blyg til å amme offentlig) og bæsjebleier som skulle skiftes ørten ganger i døgnet. Ingen av mine venniner har barn enda, og det tok en evighet før det ble noen barselgruppe. Tror du jeg klikket da han kom med "buhu, stakkars meg kommer til å kjede meg"? Han fikk i hvertfall årtusenets tale om hvordan kjedsomhet er den dårligste unskyldningen på jord...jeg har ikke hørt ham klage over kjedsomhet i ettertid for å si det slik :-D
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Gått fra han. (Bare for en kort stund, men ikke sagt at det er for en kort stund..Til han tar til vettet. ) Så ville jeg sagt at jeg regner med at det ikke er noen vits med megling eller møter om barnefordeling siden barn er for kjedelige til å bruke tid på..Da regner jeg med at han ville funnet hjernen sin så fort han var ferdig med raserianfallet...
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Min bedre halvdel skal være glad du ikke er meg, han hadde fått sammenbrudd om jeg hadde gått så hardt til verks med ham stakkars
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Jeg får vel innrømme at min stakkars mann har vært temmelig nært sammenbrudd han også... Men jeg er glad i ham da..Og han er en god og involvert far som aldri ser på meg for svar om noen lurer på hva ungen vår liker, gjør eller trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå