Gå til innhold

fler som ikke er kvalme?


miobell

Anbefalte innlegg

Fler enn meg som ikke er spes kvalme enda? Er 5+6 i dag og føler meg ikke kvalm... så mange som snakker om denne kvalmen, hehe.. føler meg jo nesten litt "utenfor" ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme som meg du da... Sinnsykt trøtt! og litt,periodevis ømme pupper.. (brystvorter i allefall)... leser så mye om denne kvalmen så jeg begynner å frykte det er meg det er noe "feil" med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er heller ikke kvalm, er veldig trøtt, tørst og har ømme brystvorter... (veldig ømme) :-( Jeg er idag 7+1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyyyt at du ikke er kvalm. Er veldig individuelt!!! Var ikke kvalm frem til uke 7 jeg. Men nå er jeg det. Ikke no bra i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var bare bittelitt kvalm og svimmel i dag morges, ellers har jeg bare vært ekstremt sulten! (må spise hver 2 time...) Er 9 uker=)

Så bank i bordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke kvalm. Bare sulten... Spiser omtrent døgnet rundt her... Pluss flyr og tisser hele tiden. På de verste nettene er jeg oppe og tisser 4 ganger pr natt.... Det er irriterende! Haha! Heldigvis skal dette gi seg snart da livmora skal trekke seg innover i disse dager. :-)

 

Synes veldig synd på de som er kvalme. Er ikke noe jeg misliker mer enn å være evig kvalm, så jeg priser meg lykkelig for mine hyppige tisseturer... ;-)'

 

Tror jeg er i uke 9 her. Skal til lege neste uke.

 

Kyoto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke kvalm, men i likhet med mange andre her blir jeg fort sliten og trøtt og har veldig såre brystvorter.

Har litt innimellom krampelignende rykninger i magen også... men ikke så mye at det gjør veldig vondt.

Men bank i bordet ikke kvalm enda... er 7 + 0 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ikke kvalm enda, bare VELDIG TRØTT. Ikke ideelt når man er småbarnsmor fra tidligere-sukk! Men deilig å slippe å sitte med hodet i doskålen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært noe særlig kvalm. Hadde en dag på jobb som var litt uggen, og da var det ei som forstod... Men ellers har jeg bare vært trøtt og sliten i det siste...det stikker litt i livmora innimellom, og ømme brystvorter, men ingen kvalme... *bank* *bank*

Er 8+0 i dag og krysser fingrene videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...