flypapir Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jobber dere nå eller er dere sykemeldt pga dette?? Jeg er sykemeldt frem til torsdag i påvente av ny ul for å finne ut om jeg har en levende spire i magen da legen ikke fant noe på ul. Har etter denne 1.ul¨en blitt skikkelig kvalm og kaster opp noen ganger for dagen. Sykemeldingen min gjør at jeg styrer dagen selv, og legger meg ned akkurat når jeg kjenner at jeg må. Starter å jobbe igjen fredag, men skal til legen mandag 4. Litt usikker på om det er vanlig å bli sykemeldt pga kvalme og slik... Bør jeg evt be om det eller er det greit å jobbe, men fly på do for å spy med jevne mellomrom?! Vil gjerne høre deres erfaringer!
lana<3 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 jeg sykemeldte meg for klarte ikke sitte strak engang uten å spy...klarer du og føler du at du klarer å jobbe mens du er kvalm kan jo gjøre det, men jeg syns at hvis du er skikkelig dårlig er det ingen skam å måtte sykemelde seg... håper du blir bedre snart da.... Husk spis ofte, ta vitamintilskudd, sjekk jernet ditt og begynn med jern hvis det er for lavt.... Ellers så kan du også få kvalmestillende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå