Gå til innhold

Liker ikke disse dagene over termin jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff.... Vet jeg sikkert er over-bekymret, men har hørt om alt som kan skje når man går over termin. Gikk jo 13 dager over termin sist og, men da var jeg veldig usikker på om terminen var riktig og tenkte ikke mye på det. Nå er jeg 10 dager over og bekymrer meg HELE tiden. Vil helst at babyen skal røre på seg hele tiden for å roe meg ned. Men sier seg selv at den ikke gjør det.Den rører seg mye om dagen da. Ikke noe problem det. Var hos jordmor på onsdag og alt var bra..... Men allikevel er jeg redd det skal skje noe. Vet jo liksom at morkaka ikke fungerer like godt som før også etter termin. Er redd den pluttselig ikke skal fungere mer. Hehe. Litt dum tankegang også men....! Skal på overtidskontroll på onsdag.... Håper virkelig de setter meg i gang hvis jeg ikke har født til da.

Måtte bare lufte tankene litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert født innen da....men om du ikke har så er det nok like rundt hjørnet. Du får tenke på at du er heldig som ikke har fått en baby lege før termin i stedet....for det er ikke bare bare....bedre at de ligger litt ekstra. Jeg gikk 14 dager over med nr to....jeg vet at det er tungt....å gud som jeg ventet- men det var fort glemt da jeg så den perfekte lille;-)

Lykke til, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...