-Diddelidu- med spire!! Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Uff er så trøtt for tida! Vet jo at det er normalt da.. Men jeg går rundt å gjesper hele dagen lang!! Hehe, var på shopping i dag, og gikk stort sett med munnen på vidt gap, gjespa hele tiden! hehe.. litt flaut da! Har også vært litt småkvalm i dag, og er faktisk bare glad for å kjenne det! Da kjennes det med virkelig:) Er 5+2 i dag
babysjuk82 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Da er vi 2! Har vært trøyt og sliten helt sia el. Har mye eg sku gjort..som husarb..men dåli m energi gitt.e mere kvalm i dette sv.skape og.idag har eg ik vært kvalm..litt redd,men d kommer vel tilbake.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Er mega trøtt jeg også. Er 11 + 6. Syns jeg går rundt i svima hele tiden, glemmer mye og svarer på ting jeg ikke har fått med meg. Har i tillegg en sønn på 21 mnd. som plutselig har begynt å våkne kl. 06 om morgenen, for så å være utrolig sur og grinete fordi han egentlig er trøtt, detter snart sammen føler jeg...hehe. Men det blir vel bedre snart : )
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Ja enormt trøtt. Er litt bedre nå enn for noen uker siden. I tillegg til at jeg var gravid begynnte jeg i ny jobb og har en jente som jeg da nattammet flere ganger om natten, for da å ikke få sove igjen, er jo ikke rart jeg var trøtt. Nå sover hun hvertfall natten gjennom frem til en gang mellom 5 og 7 og jobben er jo ikke fult så ny lenger.
Chat29 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er ca 7 uker på vei og er vanvittig trøtt. Har sovet nesten hele helgen jeg nå. Kjedelig syntes jeg. I tillegg har jeg vært jevnt kvalm i fire dager nå. Har ikke vært nevneverdig kvalm før så syntes det er rart det kommer nå...men mulig det er vanlig... Trøttheten skal gi seg sonn passe etter 1. trimester. Gleder meg !!!
Leen Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 jeg er enormt trøtt...jeg er sykemeldt, og sover ca 12 timer hver natt + mmiddagslur...det er helt enormt. Men men...det er jo forståelig. Det er tross alt en som vokser inni meg som tar alt av vitaminer og næring som man vanligvis får selv...også er det jo disse hormonene da..hehe...utrolig fasinerende å tenke på alt kroppen gjør av seg selv...Har hørt at det skal gi seg etter ca 12 - 14 uker...er ca 11 uker, så håper det gir seg snart...vil på jobb igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå