temine Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 helbarbert, en lite stripe eller full busk?
klg,2 boys now:) Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 glatt eller liten stripe,blir storsett alltid glatt.angst for hår:)
frøken blå Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Først og fremst jeg som bestemmer hva jeg føler meg vel med =) Ville han hatt meg glatt og jeg ikke hadde likt det, hadde det ikke blitt det, enkelt og greit! Så stripe er fint! =)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 En liten stripe, sier han her...:-) Stakkars sier jeg da... Hahaha, ikke alltid tid til slikt!!! :-)
temine Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2008 Hehe...stripe her og (han mener glatt, jeg sier nei:)), men synes ikke noe om det når jeg ikke rekker å glatte over hver dag...blir fort litt skjeggstubb. Tenkte å prøve voks...men tørs ikke. Noen som bruker det?
Slalotte Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Sambo foretrekker stripe.. Jeg har stripe om vinteren og glattbarbert om sommeren.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå