Gå til innhold

Har hodet til babyen festet seg hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i så fall hvilken uke festet det seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært festa siden uke 34:=)

Skrevet

Jeg er i uke 35 og jeg vet faktisk ikke. Skal til jordmor til fredag, så får vel beskjed da evt!!!! Barnet ligger i alle fall med hode ned!!

Skrevet

ca uke 34, fikk bekrefta d i uke 35.annengangs fødene

Skrevet

Har ligget med hodet ned siden uke 27/28, men har ikke festet seg. Men jeg er da også andregangs.

Skrevet

Jeg er tredjegangs fødende.....trodde ikke hodet festet seg når man hadde født før...Det gjorde det med førstemannn men med andre mann så sa jm at hen hadde lagt seg godt til rette ned i bekkenet men skulle ikke feste seg...

MEn har ikke skjekket dette denne gang, skal til jm 4 feb.

Skrevet

Lille nurket har lagt med hodet ned lenge, iallefall siden uke 28 (var på 3D ul) Vet ikke om hodet er festet enda, men regner med det siden magen har sunket ned. Skal til lege på tirsdag, regner med å få en bekreftelse på om hodet er festet, er da i uke 35.

Skrevet

er i uke 39 (40 på mandag) men hodet er ikke festet. er første gangs og babyen har ligget i hode leie siden uke 32.

Gjest Orkideen - Høygravid
Skrevet

Jeg er i uke 37 og hodet er ikke i nærheten av å feste seg enda. Hun har ligget med hodet ned siden uke 28, men fester seg ikke. Ved kontroll hos jordmpor på torsdag skrev hun i papirene: Obs! Svært bevegelig hode...Kjenner jeg begynner å bli utålmodig, og håper hun fester seg snart.

Skrevet

Er i uke 36 og hodet har ikke festet seg. Tredjegangsfødende. Regner med at det ikke blr å feste seg heller.

Skrevet

Ikke festa seg her heller, er andregangs.

Skrevet

Er i uke 35 og ikke noe som har fest seg her, men jordmor sier det er klart til og festes og nok vil skje om ikke så lenge..

Skrevet

jeg er i min 39 uke, og hodet har ikke festet seg. men hun ligger med hodet godt plantet i bekenet, så regner med det er like før nå:)

Skrevet

Niks ikke festet.....jeg er dessuten andregangs og da er det stor sjanse for at det ikke fester seg.

Skrevet

Jeg er tredjegangsfødende i uke 39.Hodet er ikke festet og det ble det heller ikke på nr.2.Da vannet begynte å sive med nr to så var hodet "godt innstilt"Som de kalte det..

Skrevet

Nei.. den ligger med hodet ned, men har fortsatt ikke festet seg, og jeg har termin i morgen!!

Skrevet

Har lagt med hodet ned siden uke 25, men det var ikke skikkelig festet før uke 36.

Skrevet

med første mann lagde den seg med hodet ned rundt uke 26,men jeg fikk faktisk aldri vite om det festa seg,regner med d gjor d,for hun skrev ikke noe om d i papira..

nå med nr så hadde den lagt seg med hodet ned i uke 27,og om det fester seg gjenstår å se:)

Skrevet

Hodet var festet uke 31. 2.gangsfødende. Jordmor syns det var tidlig, men vært borti det før. Uke 33-34 var hodet fortsatt godt festet og magen steinhard. Har født prematur før, men håper denne holder seg inne noen uker til..

Skrevet

Ikke festet seg ennå..Straks i uke 35 nå. Er førstegangsfødende. Merker at den ofte ligger med hodet ned om morgenen, men flytter seg litt i løpet av dagen. Tror favorittstillingen så langt er litt ned på tvers!:)

Skrevet

er forstegangsfodende og har 7 dager igjen...hodet er naa festet, men det er bare 1 el 2 uker siden det festet seg. da var det saann ca i uke 37-38. Laa paa tvers frem til uke 32...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...