Beth Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Eg trur eg sa det omtrent på denne tida i fjor også: nå er det rett før det er på tide å gje opp. Tantespetakkelet kom som bestilt (nåja, ikkje akkurat!) torsdag kveld. Ho plagar meg meir enn i gamle dagar, den merra. Derfor skulle eg gjerne vore forutan i nokre månader, men det ser ikkje ut som det vil seg, og i mars fyller eg 46. Det verkar ikkje som det hjelper noko særleg å treffe EL heller (hadde kontroll på det denne månaden). Kanskje eg (eller egga mine) rett og slett er gått ut på dato? Synd det ikkje er datostempling på dei :-) Det blir vel til at eg bruker opp dei el-testane som er kjøpt, og så får vi sjå. Eg vil også....! Klem frå
martine68 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jøss der har vi den frøkna ja. Så koselig Beth. Synd med tantebesøk da. Har vært jamt med den sorten her i huset også. Jeg har tatt min 3. pergo-kur nå og er ferdig med el. Har jo forhåpninger om å lykkes snart, men skjønner ikke helt hvordan vi skal få det til. Jeg sendte deg forresten en melding i postkassen din for en stund siden. Har du lest den? Du får ta en pp om gangen og håpe på at det skjer et under. Slik tenker jeg ihvertfall. klem fra
Agne Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Det er som om jeg skulle sagt det selv, Beth. Jeg tenkte også slik i fjor på denne tiden og nå er det jaggu gått et år. Huff, så fort som tiden går. Vet ikke om det er jeg eller han som er gått ut på dato, men det virker som om det er det som har skjedd ja. Vi får krysse fingre og gjøre som Martine sier, ta en pp om gangen og håpe på et under. Jeg er fortsatt ikke villig til å gi slipp på drømmen om en til. Klem.
maritmora Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Man har ikke lyst til å gi opp heller. Tenker ofte på det selv (spes hver gang tanta akkurat har kommet), men så er det en liten stemme som hvisker i øret mitt at jeg kommer til å angre dersom jeg ikke følger denne drømmen min! Desuten har det nesten blitt litt konkurransepreget for meg, jeg skal for pokker ikke tape over dette tanteherket!!! Nei vi får bare henge i jenter! Det er oss mot tanta=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå