♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Han jeg er sammen med skal dit i kveld. Med en fetter som har bursdag. Liker det ikke og kjenner jeg blir sjalu
TurboPrinsessen:-) Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Hadde jeg ikke hatt noen problemer med! Jeg hadde fått gå om det var omvendt... ... ikke at jeg egentlig trenger å spørre da...
cherry coke Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Har vært på noen strippeklubber selv, og det er ganske kult=) Så lenge det er litt "klassy".
Slalotte Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg skal på strippeklubb på utdrikningslaget mitt... (er ikke bifil eller noe) men syns det er mer intresant å se nakne damer enn nakne menn.. hehe.. Jeg hadde ikke hatt noe problemer med det(selv om jeg føler meg ikke såååå veldig sexy med strekkmerker som ett norgeskart på magen men), men jeg vet han elsker meg så uansett om han hadde kommet hjem fra å se på sexy damer og sett med så tror jeg han hadde vært like glad...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå