Gå til innhold

Hva gjør dere nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene i dag - min mann er på kurs. Og nå vurderer jeg om jeg skal kjøpe meg ferdigmat faktisk og leie meg en film. Kjeder meg litt, men samtidig vet jeg ikke om jeg orker gå ut:)

Kanskje også kjøpe meg en giga smågodt pose.. :) Bare å kose seg nå.

Er vel ikke mye å se på tv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vaska opp litt babytøy, venter på at siste maskin med gardinene til barnerommet skal bli ferdig nå. Thomas er akkurat ferdig å snekre på barnerommet for dagen. Vi blir ferdige i morgen. Snart skal vi ha wienerpølse (Thomas' favoritt mat) og en god Wallander film. Kosekveld her med andre ord. :)

Skrevet

finner nok noe å se på..eller en film. har kjøpt ferdig mat og smågodt jeg, sitter her alene, mannen jobber ettermiddag/natt. deilig å være litt alene også da...

Skrevet

Jeg ligger på sykehus å venter på at noe skal skje. Havnet her for over ei uke siden, den lille i magen ville ut da, men de stoppet det. Er i uke 33 nå, så nå ligger jeg her å venter. Blir vel her til babyen kommer. Håper ikke det blir flere uker til;o)

Skrevet

Her går det i møbelmontering og rydding. Ikke en festlig lørdag med andre ord. Har nettopp flyttet og det er saker og ting over alt. Omsider har vi fått hentet babysenga i kjellern hos mamma og tenker å få satt opp den i kveld. Har vært på IKEA og kjøpt kommoder og lekekassestativ til begge barna som vi monterer og de skal få på rommet sitt. Akkurat nå lager jeg mat mens mannen legger lillemann. Deretter MÅ jeg huske å vanne blomster.

Smågodt høres ut som en utmerket ide...namnam...

Skrevet

Jeg holder på å lage bakt potet med mye godt til....får vann i munnen...gleder meg til å hive innpå;-)

Koser meg med gutta mine, de er 10 og 6 år....så det er en liten attpåklatt i magen min....

Det er så mye selskap i barn....HURRA for barna mine.....mannen er på jobb....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...