(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. januar 2008 #26 Skrevet 26. januar 2008 mulig du ikke har sagt det, men jeg skjønner ikke at det går an å synes at blod er så ekkelt. greit at man ikke føler seg mest fresh den uka, men kvalmt er det da ikke.
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. januar 2008 #27 Skrevet 26. januar 2008 Hehehe, vettu.. Jeg orker ikke sitte her og diskutere med deg om mensen er kvalmt eller ikke... Jeg syns det er kvalmt, du syns det er en fin sak. Case closed. *pms-fra-helvete*
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #28 Skrevet 26. januar 2008 Nei, jeg syns virkelig ikke det er spesielt eller ekkelt med mens. Det er ganske så naturlig å måtte forholde seg til det. Blod gjemt i en tampong er ikke det gran bedre enn blod i en liten kopp. Personlig liker jeg å vite hva jeg har med å gjøre, i stedet for å gjemme det vekk på en mindre sunn måte. Sopp er noe man risikerer når man ødelegger slimhinnene i skjeden, DET er ekkelt det! Ikke sunt i det hele tatt. Sex med tørr skjede er vel heller ikke noe å rope hurra for.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #29 Skrevet 26. januar 2008 Pms skulle det vært en kopp for! De fire dagene i mnd der jeg er klar for å lynsje mannen bare han ser skjevt på meg kunne vi nok begge vært foruten. ;o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. januar 2008 #30 Skrevet 26. januar 2008 Ja, jeg vil gjerne ha en PMS-kopp! Si ifra den dagen du finner opp en... Høhø..
DenherJenta Skrevet 26. januar 2008 #31 Skrevet 26. januar 2008 jeg bruker bare mooncup under mensen... fordeler: kan settes inn før du blør ordentlig (kjennes ut som sandpapir hvis man gjør det med ob å trekker ut) kan sitte i mye lengere så jeg bruker den om natta også. miljøvennlig kjenner ikke den og er mindre i veien en tråden på tampongen. lett og sette inn, og føler aldri at den gnager eller at den ikke sitter ordentlig. (kan brettes på mange forskjelige måter for å få satt den inn) ulempe: at man bør tømme den en plass der det er do og vask på samme rom. kan liksom ikke komme ut i fellesrommet på toaletet og vaske den.. jeg er veldig fornøyd med den.
Mamma Mirabell Skrevet 26. januar 2008 #32 Skrevet 26. januar 2008 juuk.en liten kopp med mensen blod.. nei det ble for drøyt for prippene meg.. Jeg HATER mensen blod :(
Mrs. X Skrevet 26. januar 2008 #33 Skrevet 26. januar 2008 Tror de fleste ville bli overrasket over hvor lite blod det egentilig er som kommer. Det er virkelig ikke mer ekkelt enn blodige tamponger. Fint tema å diskutere dette!
Mrs. X Skrevet 26. januar 2008 #34 Skrevet 26. januar 2008 Og til deg som lurte på hvordan den holder seg der; den kommer ikke ut sånn som feks tampongen gjør når du er på do. Den sitter der uansett, du merker den ikke.
Guttemamman:-) Skrevet 26. januar 2008 #35 Skrevet 26. januar 2008 Tror jeg hadde kikka en ekstra gang på dama ved vasken ved siden av meg på ett offentlig toalett dersom ho hadde stått og skylt en kopp med mensblod i vasken....he he...
Martin+Mamma Skrevet 26. januar 2008 #36 Skrevet 26. januar 2008 jøss................ så mye snodig..... tenkt på før i tida da de vaska ullbinda sine i iskaldt bekkevann hehe;)
Matja Skrevet 26. januar 2008 #37 Skrevet 26. januar 2008 (S)tinkerbell; Prøv de tampongene som heter Tampax Compact. De er superlette å få inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå