Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg må ut og handle en del utstyr til babyen, og lurer da på hvor jeg kan få forbrukslån på 20 000 med min inntekt på ca 125 000 i året..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 det får du hos de fleste kredittselskap til skyhøy rente... ingenting å trakte etter. Gå heller i banken din og snakk med de.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Enig med anonym, forbrukslån er no dritt til 14% rente. Har du rett på engangsstønad, så kan du få det fra nav.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 får hun fødselspenger får hun ikke engangsstønaden. Man har ikke krav på begge deler og tjener hun 125tusen så lønner det seg ikke å ta engangstønaden istedet for fødselespenger. Å ta opp forbrukslån på 20 tusen for å kjøpe ting til babyen høres rett og slett uforsvarlig ut! Jeg tjener 2og en halv ganger mer enn deg men ikke f... om jeg kaster bort penger på å kjøpe alt nytt til babyen når man like godt kan kjøpe brukt. Fikk både vogn, seng, bilstol, vippestol, bæreseler + masse tøy for 5 tusen kr.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Amonym 13:11. Det er ikke alle som får tak i ting brukt. Jeg kjøpte ny vogn fordi jeg ikke kjente noen som solgte brukt. Jeg ville aldri ringt på en annonse i avisa, rett og slett fordi man ikke vet hvordan det ble behandlet av de tidligere eierne. Bilstol frarådes også å kjøpe brukt fordi bare en bråbrems svekker sikkerheten betraktelig. Men ellers kjøpte jeg mye brukt. Så jeg skjønner hvorfor hun trenger 20 000 til å handle ting til babyen. Jeg klarte meg akkurat med engangsstønaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå