Gå til innhold

Dere som har 2 barn eller flere (ang barseltårer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som opplevde barseltårer med f.eks førstemann, har det vært likt med nr 2, nr 3 etc da?

Jeg hadde virkelig ups and downs (av den lykkelige varianten vel og merke) med førstemann. Dette synes jeg i grunn var fryktelig slitsomt, men kan jeg vente meg det samme denne gangen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to, og venter nr tre i mars ...... med førstemann gråt jeg som bare det etter to dager- hulk gråt og bare gråt og gråt..... med nr gråt jeg ingeting,men dro fort hjem (under et døgn etter fødsel) - følte det godt å komme hjem å "lande" - gråteriene forrige gang var på sykehuset.

Vet ikke hva jeg forventer denne gangen.....

Skrevet

Hadde barseltårer med førstemann og ble så overrasket over meg selv. Var nok mer obs med nr 2 og veldig opptatt av å få nok søvn. Gråt ikke med nr 2. I svangerskapet med nr 3 har jeg i motsetning til de andre to gangene vært fryktelig lettrørt........

Skrevet

Jeg fikk mine berømte barseltårer den dagen jeg reiste hjem fra føden, det var så vemodig at den epoken var over at jeg gråt og gråt...og gråt enda mere...var som en STOR sorg som tok fullstendig overhång, som hjertesorg på en måte

Skrevet

Har 2 barn og venter nr 3 om 19 dager. Med nr 1 så gråt jeg masse på barsel, men gråt ikke med nr 2. Får se hvordan d blir nå med siste mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...