MamiMaribel Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Mine googlekunnskaper er temmelig dårlige, det må jeg bare si. Har noen peiling på dette ? Så kan jeg få fjellturen ut av hodet en gang for alle:-))) (og så skal dere slippe mer mas om denne saken...............:-))
kompemor Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Tror det er valgfritt. Hva er problemet? Logget meg nettop på? Er jo ulike ting de er "flinke" på da på de forskjellige sykehusene
MamiMaribel Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2008 Takk! Er du fra sørlandet, du også ? Det er ikke noen problemer ute og går,egentlig. Det er bare meg som er litt småhysterisk - eller, ja........:-) Vi vil på hyttetur på hovden tre uker før termin, men jeg er litt nervøs for at det er for nærme termin:-) Fødte til termin forrige gang, og det tok 14 ftimer fra første ri, men er i tvil.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Fant detta til deg. Er vist ekstra akuttberedskap grunna lang veg til sjukehus. Legevakta i Bykle kommune Alle personar med alvorleg sjukdom, større skader og mistanke om alvorleg sjukdom skal få hjelp så snart som mogeleg heile døgnet året gjennom (akutt beredskap). Innhald: Akutt hjelp - ved livstruande skader eller tilstandar. Hastehjelp - ved skader eller tilstandar som gir store plager og smerter. Vanlig legeundersøking - ved mindre alvorlege skader/tilstandar (kan vente) Særskilte tilhøve i Bykle Kommune: Bykle kommune har lang avstand til sjukehus. Den akuttmedisinske beredskapen er dirfor meir omfattande enn det vanlegvis er i andre kommunar med kortare veg til sjukehus. Kommunen sin viktigste samarbeidspartnar i denne samanhengen er Helseforetaket (HELSE SØR/ØST) som driv ambulansetenesta. Både Bykle og Valle kommunar (Bykle og Valle er eit legevaktsdistrikt) har stasjonert eigen ambulanse i kommunen, i tider med stor etterspurnad (vinterferier, påske) har Helseforetaket dei siste åra hatt 1 ekstra ambulanse i Bykle Kommune, stasjonert på Hovden. Bruk av Luftambulansen (HELIKOPTER) er vanleg. Omtale av tenesta Målgruppe Alle som bur og har mellombels opphald i kommunen og har behov for legeteneste. Personar med mindre alvorlege skader og tilstandar vil verte behandla så fort det er ledig kapasitet. Kriterium Prioritering i høve til tilstanden vil verte gjeven over telefon. Legevakta er interkommunal og omfattar også Valle kommune Pris Vanlege fastsette betalingssatsar for legetenester. For dei som bur i Bykle kommune vert eigenbetalinga for legebesøk refundert fullt ut ved å vende seg til sosialkontoret i kommunen – adresse rådhuset.
MamiMaribel Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2008 Oi, takk skal du ha. Så flott av deg! Morsom dato du fikk jenta di på!! :-)
kompemor Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Er fra Kristiansand ja. Har ei vennine som bor i nærheten av Hovden og hun har blitt kjørt begge gangene til sykehuset i Arendal med jordmor i ambulansen. Bare for sikkerhets skyld. Lykke til da!!! Går sikkert fint!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Ja ikkje sant!! hehe Eg har hatt leveringsdato på begge ungane mine, nr 1 kom på bursdagen til pappan min, han blei 55år den dagen, var 6 dagar før ul terminen men eg var uenig iden, så eg sa det heile tida at ungen kjem da. Og med tulla så sa eg det samma, ungen må bare komma 060606 når terminen er i dei dagane. Og det artige er at min oldefar var født 060607. Så blir det ein nr 3 her så blir det 8.mai for da hadde bestemora mi bursdag.......... Da har ungane mine bursdag på bestefar, tippoldefar og evt oldemor!!! Så me får sjå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå