Gå til innhold

Hvilken barnevogn har dere bestemt dere for??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt interessant å få høre hvilke vogner dere andre har falt for...

Jeg har bestemt meg for emmaljunga city cross....med hard bag. Synes denne virker stødig og ikke minst at det er plass for voksi posen i den...

Fargen skal være lys....synes alle har sorte vogner for tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt simo duo. synes de er veldig fine, og lette og trille. og det er veldig god plass i bagen. har 2 venninner som har hattsamme vogn og er super forøyd. gleder meg til å trille, håper jeg blir fornøyd!

Skrevet

Vi har en rød brio happy med sort understell. (den som er på reklamen for barnas hus salget, bare at vi betalte 1000kr midre for vogna ny enn det den koster på salget der nå) Spørtsvogndelen er sort for det er mest praktisk når hun skal sitte i vogna å grise. :)

Skrevet

Har bestilt TFK jogster twister fra Nederland, med hardbag til nyfødt og sportsdel:-)

Skrevet

Brio kombi vogn - brun. Veldig fornøyd, men har jo ikke prøvd den enda da. Min bror har den samme og var kjempe fornøyd. Sparte en del ved å kjøpe den i Sverige også.

Skrevet

Teutonia Mistral S. Skal ha hardbag de første månedene og så sportsdel etterpå. begge deler i svart. Gleder meg noe helt enormt til å trille den!! :)

vi fikk tilbud på vognen og bilstol til 12000 kr i Norge. Har bestilt samme pakken i tyskland for 7000kr :D kjenner en som skal frakte vogna til Norge så det blir ingen fraktkostnader :) superfornøyd!!! Et tips til de som ikke kan reise til tyskland. I sverige skulle de ha 9300 kr for heile pakken så mye å spare der også. Skal ha Rømer bilstol med Iso-fix base, og adapter til å sette bilstolen rett på understellet på vogna.

Skrevet

Vi har bestemt oss for en bugaboo cameleon :-) den var så utrolig lett å manøvrere + praktisk. Skal ha en mørk farge under og lys oppå. Synes også at emmaljunga og teutonia hadde fine vogner! Hmm, plass til pose hadde jeg ikke tenkt på. Det må sjekkes!

Skrevet

Vi kjøper forresten også alt i Tyskland!

Skrevet

Vi har en OTH fra før - lillesøster skal begynne i bugaboo cameleon, også får hun med tiden arve storebrors OTH når buggisen blir for knapp :)

Skrevet

Vi har også kjøpt Emmaljunga City Cross med hard bag. Valget falt på denne vognen pga den lette vekten, kun litt over 11 kg.

Skrevet

Vi har kjøpt Xadventure fra Nederland =)

Virker kjempebra =) Med sportsdel :D

Skrevet

Brio vogn her ble det til slutt - kjøpte veldig pent brukt av en venninne.

Skrevet

Mariara.. bare et lite tips til camelon vogna. Kjøp den med vinterhjul til... den er helt umulig å dra med seg på glatta med se små hjula. Har trilla mye med camelon vogna før skjønner du.. :)

Skrevet

Troll 2000 heter vår :)

Kjøpte brukt via FINN.NO... kjempe fint brukt og lite slitt !

Svart og med reflekser.

Skrevet

Denne gangen har vi kjøpt en Rød Teutonia Prestige med mykbag.

Skrevet

Emmaljunga smart duo kombi tror jeg den heter. :-)

Skrevet

Takker for tipset Veronica :-) Håper den er grei å ha med å gjøre ellers?! Gleder meg til trille lillegutten min :-)

Skrevet

Vi har kjøpt Brun simo kombivogn! Er iallefall kjempefornøyd med utseende, og har fra tidligere gode erfaringer med simo vogna.

Skrevet

Phil&Ted E3 (med søskensete) har vi kjøpt. Allerede tatt den i bruk til storesøster da vognen hennes (teutonia mistral sport) står i barnehagen og det blir så kronglete å dra den frem og tilbake vinterstid. Vi er kjempe fornøyd med vognen!

Skrevet

har kjøpt sort simo duo med rosa softline-kant, og nå venter jeg bare på at snuppa skal komme, slik at vi kan ta den i bruk :o)

Skrevet

Det gjør du smart i HI.

Her står en sort fin glinsende Emmaljunga City Cross på gjesterommet og venter på å bli brukt. Neste uke har vi forhåpentligvis hardbagen også.

Den er kjempegod og trille, enkel og løfte og en pen vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...