Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jenta vår ble født for tre uker siden,og neste helg har vi lyst til å gå ut å spise og ta en tur på den lokale pubben,er det feil av meg/oss å "ta en tur ut" ,besteforeldre skal og har veldig lyst til å passe hu...
Pampers123 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor må du spørre andre om du selv føler det er rett? Dra ut å kos dere hvis dere vil !!
Tussa og Sofie Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Hei og gratulerer med en lille.... Synes det er helt greit å spørre om det er rett jeg. Kanskje som nybakt mor vil man høre hva andre mener og ville gjort, så kanskje det er avgjørende for om man faktiskgår ut eller ikke, eller at man har bedre samvittighet ifht det. Jeg sier dra ut hvis dere har lyst og føler dere trygge på barnepasset. Jeg og min mann var ute å spiste da Sofie var 8 dager, om enn bare i 2 timer så var det helt supert. Kos dere!
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Hvis dere har lyst, og besteforeldrene har lyst, er det da vel ingen som helst grunn til å ikke dra ut. Hvis du ammer, og hun ikke tar flaske, bør du vel begrense deg alkoholmessig, da er det vel heller ikke så lenge dere kan være borte. Men hvis hun tar flaske, kan du la hæla gå i både tak og vegger om du vil;o))))) God tur.
Smiiil :o) Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg syns det er kjempe bra at du vil ut. :-) Det er jo viktig å ha litt tid sammen å være kjærester også. Har mamma det bra har også knøttet det bra. Derfor tror jeg det er lurt å være litt "egoistisk" i blant. Så blir det jo bare så ekstra godt å se knøttet igjen etter noen timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå